Goeie klapper, spijkerbroek volk

En wat deed de politie toen daarmee?

Userd op 22 dec 2015 14:58

Locatie: Kühtai, Oostenrijk … klein dorpje met locale politiepost
Politie heeft liftpersoneel verwittigd om ogen open te houden. 's Avonds zijn ze de hotels/kroegen langsgegaan met signalement (andere persoon heeft beter beeld kunnen schetsen van geslacht/leeftijd/postuur … ik enkel v kleding en skies).
Niemand gevonden bij m’n weten.
Slachtoffer mocht een lange revalidatie tegemoet kijken… als ooit …

Lars3 op 22 dec 2015 15:57

Ok, dan wordt er toch ook wel opgetreden als iemand melding maakt. Klinkt overigens wel als een best ongeluk, de situatie was er kennelijk naar?

Userd op 22 dec 2015 16:02

Ja …

Het filmpje van deze stunter of moet ik zeggen stumper is gemaakt op de piste nr: 110 de alpenrose abfarth in Westendorp, grote kans dat dit een Nederlander was , zou me niets verbazen. Deze piste is een stevig rode piste en om deze piste veilig te bedwingen moet men over meer als een beetje basis techniek beschikken.

niet roetsjen maar skieen

Oei… Wij hadden dat 2 jaar geleden in winterberg, komt zo’n gek recht op ons zoontje af. Wij skiën altijd man voor, zoon midden en ik achter. Ik ben toen zo gaan bochten draaien dat hij wel moest gaan uitwijken, wat hij dus niet kon, en daardoor ging hij gigantisch onderuit. Moet er niet aan denken als hij zijn tegen m’n zoon was aan gekomen.

Je hebt er soms kamikaze piloten tussen zitten, zoals een man die naar beneden kwam zuizen, met de skistokken recht vooruit, gelukkig belande hij met de skistokken in een houten deur, direct naast het terras. Had zo anders kunnen aflopen, stel dat, daar net iemand gestaan/ gezeten had. Het enige wat hij had, was een zeer gezicht, en knieen, omdat hij daar mee op de deur geknald was.
dit soort mensen, onmiddellijk van de piste halen, en verplicht les laten nemen.

En wat deed de politie toen daarmee?

Userd op 22 dec 2015 14:58

Locatie: Kühtai, Oostenrijk … klein dorpje met locale politiepost
Politie heeft liftpersoneel verwittigd om ogen open te houden. 's Avonds zijn ze de hotels/kroegen langsgegaan met signalement (andere persoon heeft beter beeld kunnen schetsen van geslacht/leeftijd/postuur … ik enkel v kleding en skies).
Niemand gevonden bij m’n weten.
Slachtoffer mocht een lange revalidatie tegemoet kijken… als ooit …

Lars3 op 22 dec 2015 15:57

Ok, dan wordt er toch ook wel opgetreden als iemand melding maakt. Klinkt overigens wel als een best ongeluk, de situatie was er kennelijk naar?

Userd op 22 dec 2015 16:02

Ja …

Lars3 op 22 dec 2015 16:04

Het erge is dat er pas achteraf ingegrepen kan worden, als het al gebeurd… Zelf ken ik iemand die als 50-plussen door snowboarder overhoop is gereden. Gast kwam van offpiste op snelheid de piste op knallen. Jongeman had geen schrammetje, kennis in kwestie o.a. Gebroken schouderblad, gebroken ribben, onwrichte elleboog enz. De revalidatie heeft ruim een jaar geduurd. Snowboarder kwam er met tik op vingers vanaf…

Plaats een reactie