HELP ik wil leuk, maar vooral grappig de piste af.

Hey wintersporters!

ik ga in de voorjaarsvakantie naar Silvretta Montafon met een maat van me. Wij willen leuk, maar vooral grappig de piste af.

Heeft iemand nog leuke dingen?! Denk hierbij aan bijvoorbeeld de beard ski zoals hieronder op de foto te zien is! We zoeken geen heel kostuum!

null

null

@niels89 @patrick076 ik zat niet echt te denken aan een heel kostuum, maar meer aan net zoiets als de beard ski!

Www.Hoxyheads.com wellicht…? Officieel voor de kinderhelm, maar uit ervaring weet ik dat ze ook op een volwassene helm passen.

Hoezo is met een baard van de piste gaan opeens ‘grappig’ ?! :P

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Klinkt meer als iemand die graag de aandacht voor zich op wil eisen maar geen goede reden hiervoor heeft… Vaak kansloze typetjes die dit doen die de popie jopie uit willen hangen.

Als je op elke heuveltje een backflip probeert wordt dit vaak ook als grappig aangezien (of je moet heel pro zijn…),

hoef je ook niks te kopen!.. behalve een goede verzekering dan

Als ik later groot ben trouw ik met mijn board!

Bigfoots onder een roze driewieler plaatsen, en dan zo stoer mogelijk kijkend op je roze driewieler de berg af.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Hoezo is met een baard van de piste gaan opeens ‘grappig’ ?! :P

Sneeuwbaard op 11 jan 2016 20:50

Nou ik zag het langskomen op HUSK en ik vond het behoorlijk grappig haha !

Klinkt meer als iemand die graag de aandacht voor zich op wil eisen maar geen goede reden hiervoor heeft… Vaak kansloze typetjes die dit doen die de popie jopie uit willen hangen.

Skizoeker op 11 jan 2016 21:18

We zoeken absoluut geen aandacht en ons vervolgens ook nog kansloze typetjes noemen? Wel bedankt, reageer dan alsjeblieft niet…

@joostdubbink je kan de beard ski toch gewoon bestellen?

@joostdubbink je kan de beard ski toch gewoon bestellen?

WiegerSB op 11 jan 2016 22:01

We waren nog op zoek naar andere dingen, vandaar dit berichtje!

http://www.fouteskipakken.nl/

Hier moet ik om lachen.

Erg ongepaste reactie wat mij betreft @Skizoeker…

Zoals hij zegt: wil zich gewoon amuseren en wil niet een gewone jas of buff dragen zoals anderen. Laat 'em toch rustig doen en geniet zelf van je skireis in plaats van anderen aandachtszoekers te noemen.

Iedereen kan wel eens lachen met een grappige of leuke outfit

Het is o zo hard genieten.

Ik sluit me bij @Hendrik5 aan, het is niet aan ons om te oordelen over anderen, laten we iedereen gewoon in zijn waarde laten! En geef toe, je lacht er waarschijnlijk zelf ook om als je een groep vrienden zo van de berg af ziet komen (ik iig wel). Succes met het vinden van een outfit @joostdubbink :-)

null

@joostdubbink je kan de beard ski toch gewoon bestellen?

WiegerSB op 11 jan 2016 22:01

Of gewoon laten groeien! ;)

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Ik sluit me bij @Hendrik5 aan, het is niet aan ons om te oordelen over anderen, laten we iedereen gewoon in zijn waarde laten! En geef toe, je lacht er waarschijnlijk zelf ook om als je een groep vrienden zo van de berg af ziet komen (ik iig wel). Succes met het vinden van een outfit @joostdubbink :-)

Viv1986 op 12 jan 2016 00:01

Is beoordeeld worden niet juist hét doel van dit soort acties? Neem aan dat het niet gaat om anoniem te kunnen skiën? Hoe zit dat trouwens met de steeds vaker voorkomde controle dmv camera’s of je wel de juiste pas gebruikt als je zo’n keigrappige baard omgedaan hebt?

Erg ongepaste reactie wat mij betreft @Skizoeker…

Zoals hij zegt: wil zich gewoon amuseren en wil niet een gewone jas of buff dragen zoals anderen. Laat 'em toch rustig doen en geniet zelf van je skireis in plaats van anderen aandachtszoekers te noemen.

Iedereen kan wel eens lachen met een grappige of leuke outfit

Hendrik5 op 11 jan 2016 23:47

fijn dat je het met me eens bent :)

Ik sluit me bij @Hendrik5 aan, het is niet aan ons om te oordelen over anderen, laten we iedereen gewoon in zijn waarde laten! En geef toe, je lacht er waarschijnlijk zelf ook om als je een groep vrienden zo van de berg af ziet komen (ik iig wel). Succes met het vinden van een outfit @joostdubbink :-)

Viv1986 op 12 jan 2016 00:01

Is toch lachen! :) En bedankt nog

Ik snap je punt en kan me ook wel indenken dat het leuk is in een gek pak de piste af.
Alleen wel grappig de berg af willen, maar zelf niet creatief genoeg zijn om wat te verzinnen, dan sla je volgens mij de plank behoorlijk mis…

Laatste x in Obertauern zag ik een vriendengroep in Teletubbie pakken. Alle 4 in één van de Teletubbiepakken, zag er wel grappig uit!

Ik snap je punt en kan me ook wel indenken dat het leuk is in een gek pak de piste af.
Alleen wel grappig de berg af willen, maar zelf niet creatief genoeg zijn om wat te verzinnen, dan sla je volgens mij de plank behoorlijk mis…

RonnyBravo op 12 jan 2016 09:06

Ik hoef niet echt wat zelf te bedenken, ik vraag alleen bepaalde sites waar je zulk soort gekkigheid kan kopen…

@joostdubbink je kan de beard ski toch gewoon bestellen?

WiegerSB op 11 jan 2016 22:01

Of gewoon laten groeien! ;)

Sneeuwbaard op 12 jan 2016 01:08

Moet er wel al iets willen groeien natuurlijk ;)

OT: het is volop de aanloop naar carnaval, het is nu moeilijker om geen verkleedspul te vinden.

Wat ook wel leuk is om een fietsbel aan je skistok te doen, iedereen zal echt verbaasd zijn als je passeert ;-).
Als je met een grote groep bent herken je elkaar zo !

null

is geen volledige outfit maar keigrappig of schokkend :p

Ofzo

null

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Of een kek strak pakje. Ga je nog hard mee ook.

null

Tja, mij niet vragen om idiote ideeën te spuien:

  • in je blote leuter
  • zwemboks
  • als zwarte piet / sinterklaas koppel
  • Geer & Goor
  • als reïncarnatie van David Bowie (kies zelf maar of dat Ziggy of een van z’n andere karakters moet zijn)
  • Hugh Nefler (dus in badjas, voor de dames wat van die konijnenstaartjes meenemen)
  • James Bond (in Tuxedo)
  • last but not least: prins Friso (alleen leuk als je naar Lech gaat)

Voor een aantal zaken is wat huisvlijt nodig, maar aangezien de carnavalstijd is aangebroken zal het voor een groot deel verkrijgbaar zijn in zaken waar ze dat spul verkopen.

Edit: ik zie nou dat je naar Montafon gaat. Doe die blote leuter en/of zwemboks daar maar niet. Het is een familie-gericht gebied en ze zullen je wellicht vrij snel van de piste plukken en je ski-pas verscheuren.

De held van de dag met de opblaasbare dino. Een topper in de aprés ski bar.

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Wat ook wel leuk is om een fietsbel aan je skistok te doen, iedereen zal echt verbaasd zijn als je passeert ;-).

SimonW op 12 jan 2016 10:07

En hang dan ook een luchthoorn aan je andere skistok, voor degene die zogenaamd je bel niet horen…;-)

LA NORMA😍☃️

Plaats een reactie