HELP ik wil leuk, maar vooral grappig de piste af.

is wel handig om elkaar te herkennen natuurlijk zo’n baard. (n het is grappig)… Ik heb zelf een muts van barts met een gewei er op.
https://www.google.nl/search?q=barts+muts+gewei&espv=2&a…

zag bij Zalando ook wat aparte gezichtsmaskers.
https://www.zalando.nl/heren/?q=air+hole&qf=1
zitten wel een paar grappige tussen

Het is pas grappig als je met je grappige kleding ook goed en mooi kan skiën. Dus zeker gek doen, maar val niemand ermee lastig. Je trekt hoe dan ook de aandacht want er zijn nu eenmaal meer skiërs die geen opvallende zaken dragen dan dat ze er wel zijn. Dus ergens heeft het er vast wel mee te maken, dat je gezien (en gehoord) wil worden.
Op zich prima, maar doe dan wel beheerst gek en grappig. En als het dan ook nog echt heel erg leuk is met je wat je laat zien en hoe je eruit ziet, dan zul je de lachers op je hand hebben lijkt me.

Ik heb die zgn grappige eikels en mutsen helaas te vaak genoeg brokken zien maken, prima als je jezelf bezeerd maar zodra je een ander meesleurt, is het niet zo grappig meer en wordt je grappige kleding al snel verkeerd geïnterpreteerd. Je ziet ze soms als dwazen onbehouden naar beneden zeilen, vaak hebben ze dan ook nog heel charmant hun broek half in de schoenen gepropt, hun armen wijd met stokken die alle kanten opgaan, kortom ongeleide projectielen. Levensgevaarlijk. Prima dat je zelf levensmoe bent, maar het merendeel op de piste staat er met een ander doel.
Hoe dan ook, ik vind het allemaal spuuglelijk, die opvallende mutsen en kleding. Ik ski en board er graag met een boog omheen als ik ze tegenkom. Maar goed, dat was wel duidelijk ;-)

Meestal zeggen ze, blijf maar jezelf, dan doe je al gek genoeg ;-)

null

@Nien hij wilde alleen maar wat ideeën opdoen… niet iedereens mening over of het nou aandachtzoekerij of niet is ;)

Mijn mening: ach lekker doen, of je nou de beste skiër aller tijden bent of een beginnende recreant. Ik vind het altijd wel leuk om bijvoorbeeld de halve dierentuin te zien langskomen op de piste. Ik kan helaas niet echt iets bedenken om nog wat leuker de piste af te gaan. Die baard is gaaf, maar als je geen pak wilt, kun je eigenlijk alleen nog iets op je helm doen.

Ik verwacht wel een foto van wat het uiteindelijk geworden is! Ben benieuwd wat je er uiteindelijk nog van maakt :)

Ja, zo is het ook hoor @Laurankl. Klopt wat je zet, het topic ging om ideeën op doen.

Om in dat kader te blijven moet je denk ik heel creatief zijn. Er is niet echt een markt voor denk ik? Je komt dan al gauw terecht in de feestwinkels of die pakken van de primark… Dan ga ja als Teigetje naar beneden of als een Minion. Ik moet wel zeggen, als dat er dan nog mooi en stoer uitziet qua skiën en boarden, dan steek ik mn duim op, haha!

[quote]De held van de dag met de opblaasbare dino. Een topper in de aprés ski bar.

Ik heb deze pinguïn onesie besteld voor te gaan skiën!
Jammer maar helaas was het model niet inbegrepen…

null

Ik heb deze pinguïn onesie besteld voor te gaan skiën!
Jammer maar helaas was het model niet inbegrepen…

null

sqio op 13 jan 2016 13:46

hahah lachen!!

Sinds 2000 jaar voor Christus is de pinguin al uitgestorven in de Alpen. Je zal de enige zijn.

Je zal maar carnaval willen ontvluchten in de bergen en dan wakker worden en pinguins en dino’s op de piste zien…

Plaats een reactie