Leuke groep (12p) zoekt nog 1-2-3-4 kandidaten voor Sölden 12/3 tot 19/3

Snel snel! :)
Leuke en vrijwillige, steeds wisselende, gemengde groep van snowboarders en skiërs, Belgen en Nederlanders, meisjes en jongens zoekt nog 1 of 2 of 3 of 4 kandidaten voor 12/3 tot 19/3 naar Sölden (Oostenrijk). Vrijdagavond of zaterdagochtend vertrekken met de auto en in chalet voor 7 of 8 dagen. We doen aan comfortabel auto- en kamerdelen (max. 2pers/kamer). Interesse, laat dan zeker snel iets weten!!! We hebben een formule chalet voor 16 tot 18 personen aan 360€ pp als het aantal van 16 is bereikt. Nu zijn we al met 12 en betaalden 430€ pp. Daarin zou dan het ontbijt en eten voor een paar avonden kunnen voorzien worden als het aantal van 16 is bereikt. Excl. skipas. Het niveau is ervaren en de leeftijd start vanaf 26 jaar. Leuk ook mochten een aantal meiden onze 3 meiden gezelschap brengen voor een mooi evenwicht :) Ook minder ervaren lui kunnen mee en we zoeken dan centrale afspreekplaatsen op de piste. Afspreken doen we verder in onze FB groep en eens concreet op WhatsApp. Snel kunnen beslissen is een pluspunt! :) :) :)

Joepie!!!
We zijn ondertussen al met 13 :)
Nog 3 plaatsjes vrij!
Jij misschien? ;)

Ik heb interesse en heb je een PB gestuurd.

Ik heb misschien ook wel interesse.

Ik heb ook interesse! Ik stuur je later vandaag nog een bericht.

Het chalet voor 16 personen is volzet :) maar ondertussen hebben we al een 4 tal extra kandidaten in onze fb en whatsappgroep die mogelijks een aanpalend appartement zouden kunnen regelen en bij ons aansluiten.

Dus mocht je interesse hebben kan je zeker nog iets van je laten horen! :)

Ook interesse hier Belg 27 jaar, groetjes Thomas

Hey Thomas, we zijn aan het inpassen en voorlopig is het chalet volzet en zijn er een aantal last-minute beslissers.
Ik stuur je een privébericht zodat ik je aan onze groep op fb en whatsapp kan toevoegen en je mss individueel kan afspreken met de last-minute beslissers om een kamer of appartement in de buurt te regelen.
Groetjes!!!

Jammer dat het al volzet is, maar ik ben eventueel ook wel geïnteresseerd indien er nog een kamer of appartement wordt bijgeboekt.

Hey Thomas en Sander,

Ik heb jullie een pb gestuurd met mijn coördinaten.

Tot gauw! :)

Plaats een reactie