Vraag over voorseizoen + Mooie impressie fimpjes

Dit onderwerp gaat over de bestemming Silvretta Montafon

Ik ben me aan het oriënteren voor een korte skitrip, ergens in de periode tussen 10 en 20 december.

Mede gezien de afstand en het feit dat de 2 grootste gebieden in het Montafon gebied dit jaar aan elkaar gekoppeld worden door middel van een nieuwe lift, is de kans groot dat ik bij voldoende sneeuw een keer naar Sivretta-Montafon ga.
Ook omdat ik er al veel goede verhalen over gehoord heb, en met 150km aaneengesloten pisten kan ik me wel 3 skidagen vermaken.

Uiteraard ben ik van plan om pas op het allerlaatste moment mijn bestemming te bepalen en te boeken, om zo qua weer en sneeuw sowieso goed te zitten. Maar omdat oriënteren leuk en nuttig is ben ik alvast maar begonnen.
Zo kwam ik ook de volgende prachtige filmpjes tegen over het skigebied op YouTube, die ik graag met jullie wil delen:

Is iemand van jullie wel eens in het voorseizoen naar het Montafon gebied geweest? Zo ja, hoe zijn jullie ervaringen in deze periode?

*bericht bewerkt door moderator (Roel) op 08 apr 2021 08:30

Leuk die filmpjes, hier heb ik in 1977 skien geleerd en vervolgens heeft het tot 2007 geduurd voor het er weer van kwam, en sindsdien elk jaar in Koenigsleiten.
Maar ik wil nog wel eens terug naar deze mooie streek.
Ik kan meniet meer herinneren of het destijds voorseizoen was en bovendien zal er in 34 jaar ook te veel veranderd zijn.
Ik wens je daar veel plezier!

Plaats een reactie