te koop: fischer worldcup rc4 sl 1.70

Aangeboden, model vorig seizoen in de lengte 1.70

Heb er ongeveer 10 dagen op gesknald, belag is nog in hele goede staat.

Ik merk dat ik liever op grotere bochten naar beneden kom dan technisch verfijnd skiën. Superskis verder!

Vraagprijs…325?

Foto’s volgen vanavond.

Beter laat dan nooit. Ze moeten nog een waxbeurtje krijgen ;)

null
null
null

300?

@Sneeuwkabouter ik zou niet te hard zakken met de prijs. Ik denk namelijk niet dat de prijs de reden is dat niemand reageert. Er zijn maar weinig mensen op zoek naar ski’s momenteel…

Als je eind oktober nog steeds geen reactie hebt zou ik met de prijs gaan zakken.

Als ze wat korter waren… 170 is echt te lang voor mij. (156)

@ sneeuwkabouter, het is geen SL wat je aanbied, maar een SC.
SL is de Fis-versie en is enkel verkrijgbaar in de lengtes 155 en 165 cm)
SL is ook een wedstrijdski, die niet geschikt is voor de doorsnee toerist, de SC wel.
Dus misschien dat dat afschrikt en dat de titel even aangepast dient te worden.

Iemand die met beide benen op de grond blijft staan, komt nooit een stap vooruit!

@ sneeuwkabouter, het is geen SL wat je aanbied, maar een SC.
SL is de Fis-versie en is enkel verkrijgbaar in de lengtes 155 en 165 cm)
SL is ook een wedstrijdski, die niet geschikt is voor de doorsnee toerist, de SC wel.
Dus misschien dat dat afschrikt en dat de titel even aangepast dient te worden.

Stefski op 30 apr 2016 10:29

aanpassen kan niet meer… maar goede! Ik ging, omdat het de korte radius versie was, er automatisch vanuit dat het een sl was, haha. tnx!

@ sneeuwkabouter, het is geen SL wat je aanbied, maar een SC.
SL is de Fis-versie en is enkel verkrijgbaar in de lengtes 155 en 165 cm)
SL is ook een wedstrijdski, die niet geschikt is voor de doorsnee toerist, de SC wel.
Dus misschien dat dat afschrikt en dat de titel even aangepast dient te worden.

Stefski op 30 apr 2016 10:29

Van de andere kant: bij andere producenten noemen ze de niet-fis variant ook gewoon SL.

De officiële benaming is idd SC, maar de worldcup SC is wat andere merken op de markt brengen als SL.

Op welke maat zijn de bindingen geboord?

De bindingen staan op een rail en kunnen makkelijk versteld worden.

Kickje, voor 275 ekkies mogen ze weg!

Kickje, voor 275 ekkies mogen ze weg!

sneeuwkabouter op 25 mei 2016 15:44

Zie PM voor morgen Landgraaf?

Menno

@Menn0 we zijn zondag in Landgraaf he…

Als @Sneeuwkabouter niet kan, mag je wel een rondje op de mijne. Ik heb exact dezelfde ski, zelfde jaargang en lengte ook. Dus testen kan je sowieso zondag…

@Menn0 we zijn zondag in Landgraaf he…

Als @Sneeuwkabouter niet kan, mag je wel een rondje op de mijne. Ik heb exact dezelfde ski, zelfde jaargang en lengte ook. Dus testen kan je sowieso zondag…

GiGi op 3 jun 2016 20:05

Eh zondag inderdaad. Beetje in de war qua tijd. Vertrek morgen richten het zuiden, bezoek aan broertje.

Dus morgen begint het plezier al.

En weer een upje! Doe maar een bod ;)

Ik zoek een wendbare pisteski waar ik ook op wil skiën als ik voor mijn anwärter ga. Dit is misschien een goede optie, ik twijfel alleen wat over de lengte. Ik ben zelf 1.92 dus deze ski is wellicht wat aan de korte kant of niet?

Voor een slalomski - dat is het, onmiskenbaar - is het niet kort. Of je dat wil voor je Anwärter is een andere vraag. Kan prima denk ik. Al zijn er betere opties, denk ik. Wat lichter, waarop je ook achteruit kan glijden zonder te happen…

*bericht bewerkt door GiGi op 24 okt 2016 21:24

Laatste update, 250 euro!

Afgelopen weekend getest of de ski het nog doet…En ja, dat doet ie! Heerlijk carven.

Prijsupdate: 220 euro

hallo sneeuwkabouter,

Ik heb erg veel interesse in je ski’s is er ook een mogelijkheid om ze te testen ?
Had ze ergens ook gezien en wilde ze kopen maar ze waren net verkocht helaas

Vriendelijke Groet

*bericht bewerkt door sherlock op 16 nov 2016 19:02

hallo sneeuwkabouter,

Ik heb erg veel interesse in je ski’s is er ook een mogelijkheid om ze te testen ?
Had ze ergens ook gezien en wilde ze kopen maar ze waren net verkocht helaas

Vriendelijke Groet

sherlock op 16 nov 2016 19:00

Poeh, testen is niet echt mogelijk.

Oook niet als ik zelf in Zoetermeer ben ? Is er wel een mogelijkheid om ze te bezichtigen ??

Ja ik woon niet in Zoetermeer ;) En voor je ze proper kan testen, hebben ze wel een beurtje nodig. Denk dat ik dat eerst maar eens doe, dan kan je ze wel testen.

Okee dat zou wel fijn zijn. Wil natuurlijk even ervaren hoe ze skieen voordat ik ze misschien koop !! ??Ik bied 175 euro n.o.t.k.

Groeten

Laat dan maar…dat loont niet voor de moeite van mij en de waarde van de ski ;)

190 euro dan ?

Afgelopen weekend getest of de ski het nog doet…En ja, dat doet ie! Heerlijk carven.

Prijsupdate: 220 euro

sneeuwkabouter op 14 nov 2016 12:04

Fantastische ski…nog steeds te koop!

nog te koop?

Al verkocht. Topic mag dicht.

Plaats een reactie