Groepje maken?

Hoi hoi, ik heb vanmorgen een oproep geplaatst om een groepje dames bij elkaar te ritselen om te gaan skiën in 2017. Maar ik heb nu een beter idee, waarom niet een gemengde groep, of een stelletjesgroep. Dan kan mijn vriend ook mee. Hij is snowboarder, beginner.

Heb je geen auto, geen probleem. Ik heb een goede verhuurder via Snapcarr die een Volvo station voor weinig geld verhuurd.
Ik dacht zelf aan een groep van 8 a 10 personen.
Het is dan in mijn ogen niet de bedoeling dat je elke dag dan samen MOET skien en eten etc. Ik hou juist van relaxed zijn, niks moet, lekker je gang gaan en inzetten voor een topweek.

Het scheelt best wat geld als je samen in een ruim appartement zit, is vaak luxer en de reiskosten kunnen ook gedeeld worden. En niet inde laatste plaats: gezellig! (Ik heb wel een ochtendhumeur, trekt meestal binnen 60 min op).

ik hoor graag reacties! Zelf wonen ik en mijn vriend in Den Haag. En elkaar even ontmoeten voor we eea doorzetten lijkt mij leuk.
Dus…stelletjes, vriendinnen die samen willen, vrienden die samen willen, kom erbij! Leeftijd is totaal niet relevant, maar zelf ben ik 37 en mijn vriend is 45, op papier…

Groetjes Cindy

ps. Mijn voorkeur gaat uit naar Les Menuires, lekker centraal van trois vallees, of Meribel. Qua periode bij voorkeur 21 januari. Maar andere voorstellen zijn ook welkom! Als er maar sneeuw ligt. Dus de hoger gelegen gebieden. Ik ga niet voor de zon op wintersport…

Leuk idee, maar heb gister net in de week van 6 febr in Hinterglemm geboekt. Dus helaas.

Overigens is eind januari/februari overal wel sneeuwzeker.

Laat ik mij verduidelijken…sneeuw tot in het dal. Ik ben n keer in brixen geweest dat we bij het aanrijden groene hellingen zagen.
Ik ben gewend van de drie keer dat ik nu naar les trois Vallees ben geweest, het overal wit was. Ik hou van sneeuw op daken, witte bomen en het niet meer kunnen prepareren van de hoger gelegen pistes wegens 'teveel sneeuw. Zucht.

Het liefst ga ik ook naar les menuires , heerlijk ski gebied. Gewoon doen waar je zin in hebt Kan ik met jullie mee??? graag even prive mailen :cbonkie@hotmail.com

Ik heb net geboekt en ga vanaf 21 januari 2017 voor de 10e maal naar…juist Les Menuires. Nog nooit tekort aan sneeuw gehad en ik heb zelfs na zoveel jaren nog niet het hele gebied gehad. Voordeel is ook dat je afhankelijk van de weersomstandigheden, vele kanten uit kunt. Les Menuires is overigens het goedkoopste dorp van alle dorpen in de Trois Vallees wat huisvesting betreft en wat mij betreft ook het meest centraal gelegen.

Hen48

Cindy, kun je mij mailen over de evt vorderingen t.a.v. de ski reis naar les menuires ???
groetjes

Hoi Cindy, wij Zijn een stel uit Den Haag en Zijn op Zoek naar een gezellige groep Om ons bij aan te sluiten. Hij is 50 en een gevorderde skiër, zij is 48 en is vorig jaar voor het eerst in les3vallees geweest. Laat maar even weten of er nog plek is.
Mvg, Xander en Jacqueline

Plaats een reactie