Wintersporters.nl meeting in de sneeuw

Zouden jullie het een leuk idee vinden om dee winter af te spreken met de vaste bezoekers? Bijvoorbeeld op een sneeuwbaan of een weekendje skiën met z’n allen.

Wij zien het wel zitten en zouden het kunnen organiseren.

Voor een weekendje skien tegen schappelijke prijzen ben ik altijd in. Ligt er natuurlijk helemaal aan wanneer. Maar erg leuk initiatief!!! :)

Ik vind het wel goed :)

Maar het hangt er natuurlijk helemaal af wanneer en waar?

Leuk idee ! Uit praktische overwegingen zou ik beginnen met een dag op een indoorbaan en dit dan evalueren en misschien uitbereiden. Dagje landgraaf ( dat valt misschien wel af te huren ? ) of winterberg… Als ik geen examens heb en niet ben gaan skien kom ik zeker :)

Zeker een leuk idee!!! Ik zeg: werk maar uit dat plan.

Piste riderrrrr

Maar doe het dan direct goed :) Touringcar en/of met eigen vervoer naar de Alpen, groot chalet, vertier voor iedereen 's avonds en dat dan tegen een goede prijs. Dat “vrieskist-skien” trekt mij helemaal niet. En alleen met een biertje onderaan in de Stube te gaan zitten vind ik ook zo laf.

Erg leuk initiatief! mij lijkt het wel wat, maar dan gaat de voorkeur uit naar Oostenrijk ofzo :-)

Ik vind het een erg leuk plan,ook om de mensen eens in het echt te spreken.

@martijnski dat is gelijk erg enthousiast maar zeker heel erg leuk!!! Alvast wat biertjes in de touringcar!!

Silvretta Montafon Liefhebber

@ Patje: Als het over reizen gaat ben ik vaak direct heel enthousiast. Wat betreft die biertjes in de touringcar, ik rijd met m’n eigen auto dus heb wat in te halen als we aangekomen zijn :)

Zeer goed idee! ikbenvanderpartij.nl

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Lijkt me ontzettend leuk! Buitenland gaat ons niet lukken ivm de kids, maar ijs en weder dienende zijn we erbij als iets in NL wordt georganiseerd. Kunnen jullie gelijk die Apfelstrudel uitdelen omdat dit website van het jaar gaat zijn :-) en wil Rogier misschien toch nog in dat konijnenpak rondhupsen :-)

mama on a mission in the snow

Zeer zeker voor in :)

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

@ Rachel P. Je geheugen is te goed :-) Ik hoopte dat niemand ooit meer over een konijnepak zou beginnen

Click. Click. Peace

Dagje (of 2) Willingen lijkt me wel een leuke optie ja… Indoor vind ik niet zo boeiend, maar misschien wel gezellig met een groep "Wintersporters.nl"

Lang weekend (vrij/ma of do/ma) vind ik ook prima per touringcar naar bijv. Oostenrijk…

Idd vervoer is heel belangrijk

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Je krijgt nooit een uitstap naar ieder zijn goesting, dat merk je nu al :)
wel een tof idee denk ik

Die laatste lift halen...

Lijkt me leuk,
Maar niet in de week van 14-21 jan 2012, want dan hoop ik met gezin in chaletje te zijn,
Ver weg(:-)
Maar ik neem aan dat jullie plannen dichterbij hebt…

Wel tijdens de schoolvakanties eh, voor de snotbellen onder ons (oa ik) :D

Enne Rogier? Dit lijkt me wel wat…

http://tinypic.com/r/24fa1br/5

Deze dus:

null

Wat dachten we van een meeting in het Sauerland? ;)

Good idea… Lijkt me goed… Als vroegtijdig een datum beschikbaar kan zijn is het voor iedereen makkelijk om in te plannen :)

Nou Rogier troost je maar er waren meer mensen met een goed geheugen!
Indoor skibaan zou praktisch mogelijk zijn,
Willingen/Winterberg ook, maar moeilijk vooraf planbaar ivm de weergoden,
En oostenrijk zal prijstechnisch en qua afstand/verblijftijd wel een probleem zijn voor de meesten denk ik, inkl.meself.

Misschien is het een idee het meer als meeting met bijkomstigheid skieën/boarden te zien i.p.v. een wintersport. Puur voor de fun en gezelligheid als wintersporters onder elkaar.

Dan is idd indoor best te doen in bijv. landgraaf. Mij lijkt het dat je dan meer mensen bij elkaar kunt krijgen…En hoe meer wintersport zielen hoe meer vreugd :)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

En zoek een dj hier op wintersporters die er een gezellig feestje van kan maken.

Die laatste lift halen...

@ Stijn

Der is wel een verschil tss een goeie dj en een goeie apres ski dj :D

Ben jij dan gek van een hele avond apres ski muziek ;)?

Die laatste lift halen...

Lijkt me leuk!

Don`t eat yellow snow

Wellicht is een seizoensafsluiting leuk, doen ze met zeer groot succes ook op een ander wintersportforum (http://www.snowheads.com). Hoeft natuurlijk niet per se zo laat, kan ook eind maart/begin april. Voor een (lang) weekend sneeuw aan het eind van het seizoen ben ik in principe zeker in!

@ruud, voordat de seizoensluiting komt, zou ik graag eerst nog de seizoenopening meemaken:-)

@ Stijn: sterker nog, doe mij maar helemáál geen apres ski muziek… :p Wat een bagger is dat zeg…

Plaats een reactie