Hoe zou het zijn met...

Ja idd! Gewoon zomaar zonder 1 woord vertrokken! -snik-
:/ of zouden ze het wintersport gevoel zijn kwijt geraakt…

tum op 22 okt 2014 11:37

Och Tum toch. Wees niet bang, laat geen traan. Speciaal voor jou laat ik maar weer eens wat van me horen dan ;)

Ik lees hier nog regelmatig mee maar heb nog maar erg weinig behoefte om te reageren. Er zijn genoeg andere die raad geven, trip/materiaal reports aandragen. Elk seizoen komt veelal hetzelfde voorbij en dat is prima en zal altijd zo blijven in het wintersportwereldje. Ook pastte de ‘ons kent ons’ Stube van 3-4 jaar geleden veel beter bij me. Ik mis nu de humor en creativiteit. Maar nogmaals, ik lees af en toe graag even de blogs en check het forum.

Heb de afgelopen seizoenen gemiddeld veel meer weken geskied dan de jaaaaren daarvoor. Al weer best wat gebieden van m’n ‘to do-list’ af kunnen strepen. Wintersport gevoel is er dus ook zeer zeker nog. Aankomende winter wordt wel schraaltjes omdat ik van half december tot half januari m’n vakantiedagen ga opmaken in Azie. Ergens in maart zit er dan misschien nog een skiweek in. We’ll see.

Iedereen alvast een erg goed seizoen en leuk dat jullie aan me dachten. Bis schnell, au bientot!

En @Karlijn goed dat je een seizoen gaat, ga je geen spijt van krijgen. Veel succes en nog meer plezier!

En ik moet weer wat meer oefenen met het quoten merk ik al :P

He, het leeft nog!

Flauw zeg! Ik ben inmiddels 355 weken lid, en reageer al 355 weken :). Ondertussen wel 3x van naam veranderd zodat het niet te intiem is geworden ;). Maar ik mis wel je bijdragen hoor Martijn.

''Powder to the people''

Nou ja GiGi, laatste keer dat ik je sprak was je nog wel vriendelijk en noemde je me bij naam (live en op het forum). Wat is er in de tussentijd gebeurd? Kan me voorstellen dat het stiekem toch best lastig voor je is dat Karlijn er een winter alleen vandoor gaat. Net als ik ken ook jij de spannende verhalen wel van saisonniers uit skigebieden. Maar als ervaringsdeskundige kan ik je ook vertellen dat het mee kan vallen. Je kunt me pm’en als je daar vragen over hebt.

@Niels322 Jij speelde toch ook met de gedachte om een seizoen de sneeuw op te zoeken?

Karlijn op 22 okt 2014 16:09

Klopt, maar ik heb besloten om het ni te doen omwille van verschillende redenen. Ik zit nu in mijn 2e jaar Handelsingenieur aan de KU Leuven :)

Ook pastte de ‘ons kent ons’ Stube van 3-4 jaar geleden veel beter bij me. Ik mis nu de humor en creativiteit.

Martijnski op 22 okt 2014 17:23

Tijd om de Stube in ere te herstellen dan :)

Flauw zeg! Ik ben inmiddels 355 weken lid, en reageer al 355 weken :). Ondertussen wel 3x van naam veranderd zodat het niet te intiem is geworden ;). Maar ik mis wel je bijdragen hoor Martijn.

AMONIVES op 22 okt 2014 18:50

Hoezo? Onder welke namen dan??

Gelukkig @Martijnski ik was al bang dat ze je hadden genezen van het wintersportvirus. :D

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

He’s alive :o

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Martijnski dan boven water ;) maar cees is nog steeds spoorloos?! :)

Dienten Die Alte schule

@Mathijs!

Ik zag dat je weer aan het raden was bij de raad-topics ;) Heb je het wat minder druk met je studie nu?

De wandelende-Zwitserse-skigebieden-encyclopedie is terug! ;)

❄️

[quote]Flauw zeg! Ik ben inmiddels 355 weken lid, en reageer al 355 weken :). Ondertussen wel 3x van naam veranderd zodat het niet te intiem is geworden ;). Maar ik mis wel je bijdragen hoor Martijn.

AMONIVES op 22 okt 2014 18:50

Hoezo? Onder welke namen dan??

@AMONIVES dat wil ik dan ook wel eens weten :-) zelf inmiddels namelijk ook al 352 weken lid.

ps. heb ruzie met het quoten

Ik heb ruzie met het posten vanaf mijn telefoon, knop reactie plaatsen doet het niet. Maar heb eerst onder mijn eigen naam op het forum gezeten, reinier, maar in het begin zeer passief. Naam aangepast toen ik op zoek was naar een baan, en op google de eerste zoveel hits terugsloegen naar dit forum. Veel lezen, weinig schrijven. Daarna onder de naam vosski (maar kwam er later achter dat dit ook een winkel is), toen vervolgens (hopelijk voor het laatst) aangepast naar amonives (latijn voor ‘ik hou van sneeuw’).

''Powder to the people''

Haha ik dacht altijd dat je bij Vos ski werkte!

Serfaus

Daar was ik al bang voor haha.

''Powder to the people''

Maar hoe zou het zijn met Loebas, de beste skimaat van @Alke ? Zeker nu ik zelf PdS in de planning heb staan, ben ik benieuwd.

''Powder to the people''

Loebas doet het prima, een happy dog die met smart wacht op de sneeuw!!

https://www.facebook.com/loebasespritmontagne

En een filmpje uit de oude doos van Loebas, genieten in de poeder!

Life is fun, so enjoy it

@HenriS: Gaat wel, tis altijd hard werken, maar ertussendoor een beetje op wintersporters raden kan altijd wel :) had deze zomer niet zo veel zin om met sneeuw bezig te zijn precies, nu terug wel :)

met alle groepjes die via de site samen op pad zijn geweest… :)

Aequilater Nubila

met alle groepjes die via de site samen op pad zijn geweest… :)

winterwonderland op 27 apr 2015 21:58

Volgens mij ging het met het groepje van @GiGi prima :P

Gang is alles

Nou, die groepjes bestaan niet meer als zodanig hoor. Met een aantal van die mensen heb ik nog wel wat contact, maar niet veel meer dan met andere forumgebruikers die ik buiten het forum ook wel eens spreek.

@gigi hmm

…@Martin ? Al een tijdje geen update meer gehad van hem naast die film dan, zelfs niet v/d seizoensafsluiting in St. Anton :O

Gang is alles

@Jesper Prima hoor ;) Moest wat eerder vertrekken uit anton dit jaar.

Viele Wege fuhren zu Gott Einer geht uber Die Berge

@Martin Ben blij om dat te horen :D

Gang is alles

Zo zo, het nieuwe seizoen komt eraan (al doen de temperaturen dat nog niet vermoeden)
Zal het forum daarom weer eens wat meer gaan checken
Hoe zit het met de rest? Nog steeds de bekende namen hier? :D

Kijk! De topic starter. Welkom back :)
Hoe zijn het met de GFS 18u run. Nog steeds de sneeuw op de kaarten?

Aequilater Nubila

Nou die sneeuw is niet van de kaarten gegaan :)
Hoe zou het zijn als je aankomend weekend op de piste op kan… ? #jaloers

Aequilater Nubila

De oversteek agent in Wolkenstein?

Aequilater Nubila

De oversteek agent in Wolkenstein?

winterwonderland op 5 feb 2017 21:43

In de week van 21 - 28 jan. viel het me op dat’ie er niet elke dag stond. En ook niet als je er erg vroeg langsging. Parttime-functie blijkbaar…

De oversteek agent in Wolkenstein?

winterwonderland op 5 feb 2017 21:43

Wie of wat is dat?

Mr. Slow

Plaats een reactie