Website feedback & bugs

Kun je je website niet meer aanpassen? Kan m nergens vinden bij instellingen

Jesper op 28 nov 2016 01:08

Hij is terug.

MAND!

Ik zat eens te denken is er geen mogelijkheid om skigebieden te taggen in reacties. Dat als je in reacties een skigebied aanhaald dat je er dan op kan klikken en direct doorgelinkt wordt naar de informatie over dat gebied (het liefst in een nieuw tabblad). Net zoiets als dat je met de @ een persoon kan taggen.

*bericht bewerkt door Matthias123 op 30 nov 2016 09:55

Born to Ride

Is er nog een mogelijkheid om wintersport foto’s te delen zoals in de app sneeuwhoogte+ kon? zo niet, zou ik een dergelijke functie heel graag op de site willen zien. :)

@ThomJ Nee, maar je kan bijvoorbeeld wel een topic aanmaken om daar met elkaar je foto’s te delen.

MAND!

null

Als iemand een bericht plaatst met een (lange) link erin, valt er bij mij een deel van de tekst van het bericht weg. Ik heb even een screendumpje bijgevoegd (zie tweede reactie van boven), voor als ik niet duidelijk genoeg ben. Is er iets dat ik hier zelf aan kan doen? Of ligt het aan het forum?

Ik heb er zowel op mijn iPad4 last van als op mijn Samsung S4.

Bij korte berichten kom ik er meestal nog wel uit (mag ook wel als juf Nederlands ;) ), maar soms is het bijna een puzzel.

Florijn op 11 nov 2016 11:31

Probleem speelt nog steeds. Ook ik heb er zowel op mijn iPad als Huawei-telefoon last van.

De pistekaart van Scuol is inmiddels wat verouderd… Skiresort.de heeft de nieuwste versie: http://www.skiresort.de/skigebiet/scuol-motta-naluns/pistenp…

@Forza Pak ik op!

Click. Click. Peace

@Rogier kan je dan ook gelijk het Grand Massif even meenemen ;) ook deze is verouderd.

Born to Ride

@Matthias123 Doe ik

Click. Click. Peace

Bij de mobiele versie kan ik bij de filmpjes het volume niet regelen met de volumeregelaar behorende bij het filmpje. Slechts met m’n smartphone volumeregelaar maar als het basis geluidsniveau wat laag is dan is het (bijna) niet te verstaan. Op de desktop en laptop versie heb ik dat probleem niet. Gebruik een Android en Chrome als browser.

winterwonderland op 18 okt 2016 23:21

@admin
Is hier al een oplossing voor gevonden?

*bericht bewerkt door winterwonderland op 13 dec 2016 21:14

Aequilater Nubila

@Yo-han of andere :) Los van bovenstaand probleem worden de filmpjes bij de onderwerpen zoals die van ski Dubai niet meer geopend op m’n mobiel. Overige filmpjes op de site bv die van Salomon tv of andere links naar YouTube wel. Gebruik sinds kort een Xperia X. Heb ook al meerdere players geïnstalleerd… Mss iemand een oplossing?

Aequilater Nubila

@winterwonderland Beide problemen zijn niet door ons op te lossen. Voor onze filmpjes gebruiken we de player van Vimeo. De werking ervan word in zijn geheel door hun geregeld en voor een gedeelte door je computer/mobiel. Het beste is even kijken of ergens iets kan vinden op bijv. google over problemen met Vimeo embeds op jouw apparaat.

MAND!

De webcam-knoppen werken bij mij niet meer op Firefox, op Chrome wel. Dus dikke kans dat dit aan Firefox ligt maar ik dacht, ik meld het ff.

@Yo-han. Probleem deed zich voor met de Chrome browser. Daarna Firefox geïnstalleerd en daarmee worden de filmpjes wel afgespeeld!

Aequilater Nubila

@winterwonderland Misschien wel handig om dit te melden bij Vimeo zodat er ze er wat aan kunnen doen.

MAND!

@Yo-han. Goeie tip. Ga ik doorgeven!

Aequilater Nubila

Zoals eerder een topic aangemaakt zet ik het hier nu wel goed :D

Volgens mij is de pistekaart van alpe dhuez geüpdatet dit jaar, kleine wijzigingen weliswaar maar toch de moeite :D zo te zien is de tunnel een beetje verlegt ? ( testen in 3 weken) en la Breche is verdwenen. Ook een milka piste voor de kinderen bijgekomen :D

*bericht bewerkt door Glenn.- op 29 dec 2016 11:22

Op de pagina van Filzmoos geven jullie aan dat je daar gezellig een biertje kunt drinken, maar dat de après-ski niet te vergelijken is met die in Filzmoos. Ik denk dat jullie daar Flachau bedoelen ;-)

Ik kan niet scrollen in mijn lijst van privéberichten in de inbox. Oudere conversaties kan ik nu dus niet meer zien. Als ik toevallig een van die oudere contacten een privébericht stuur door op de knop op diens profiel te klikken zie ik de oude conversatie wel, maar dat is een behoorlijke omweg en met al die rare nicknames meer een toevalstreffer dan een strategie…

Is het mogelijk om de inbox scrollbaar te maken, of uit meerder pagina’s te laten bestaan?

Links in forumberichten hebben nu geen target waardoor de link in het zelfde browservenster opent. Zelf zou ik het handig vinden als ze in “_blank” worden geopend.

Misschien niet de juiste topic, maar:

Vol verwachting klopt mijn hart…
https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/330211/winactie-ma…
Alleen is 2 januari al bijna voorbij :)

fijne site hè, dat wintersport.nl?

@GiGi Zal ik binnenkort eens naar kijken.
@Timmy Dat is een persoonlijke voorkeur die niet iedereen heeft en dus niet zo snel doorgevoerd zal worden. Maar CMD of CTRL werkt natuurlijk ook altijd prima ;)

MAND!

Was inderdaad ook de short-cut naar laatste bericht kwijt of liever het functioneert niet.
Work-around voor favoriete skigebied, voeg het adres van je favoriete skigebied toe aan je werkbalk, werkt uitstekend.

Pas op met blauwe pistes

Het forum is vandaag heel traag, bovendien krijg ik vandaag vaak deze melding:

“502 Bad Gateway”

*bericht bewerkt door GiGi op 08 jan 2017 21:36

Klopt. Het is heel druk op de site vandaag.

MAND!

Ik zie de laatste tijd erg veel oude topics uit de sloot gehaald worden. Net heeft iemand nog een goedbedoelde tip gegeven voor een lekker bakkertje aan iemand die daar bijna 10 jaar geleden om vroeg. :D Het is misschien handig om een waarschuwing te geven als je wilt reageren op een onderwerp van bijvoorbeeld meer dan een jaar oud, of een automatisch slotje.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Ik zou het zelf ook een mooie verbetering vinden als je bij Mijn bestemmingen zowel in het kaartje als de lijst er onder kan zien wanneer het om een skigebied gaat en wanneer het om een (in mijn geval) slaapplaats gaat. Die keuze krijg je namelijk wel netjes bij het invoeren. Dus wellicht het gebruik van twee verschillende kleuren of de mogelijkheid om categorie te selecteren.

@mrvulcano Ben erg benieuwd waar je nu precies naar refereert. Waar bij “Mijn skigebieden” kun je aangeven dat het om een slaapplaats gaat? :) De accommodatie zoeker en “Mijn skigebieden” bij je profiel staan volledig los van elkaar.

@Sneeuwbaard De warning zit er weer in.

MAND!

Plaats een reactie