Website feedback & bugs

Ah oké. thanks voor snelle reply @Yo-han

I am a skiing dad, just like a normal dad. Except much cooler | retired :-(

Er worden regelmatig filmpjes geplaatst via een Facebook link ( door vnml @Rogier) . Als je geen fb hebt (om welke reden dan ook) dan zijn die filmpjes niet te zien. Is er een mogelijkheid om de filmpjes op normale weergave te plaatsen?

Aequilater Nubila

sorry verkeerde topic.

*bericht bewerkt door michelr op 04 mrt 2017 22:09

https://www.wintersport.nl/profiel/4718

Onder “Laatste Reviews” staan mijn reviews van onder andere skigebieden. Echter kan men daar niet zien wat ik precies beoordeelde, althans niet van de laatste paar skigebieden. De naam ontbreekt. Er staat enkel "Beoordeelde […] met 1/5 ster en vervolgens de review.

Mr. Slow

@Yo-han het gebeurt nu net weer. Als ik 1 pagina terug ga staat m’n tekst er en kan ik het over het algemeen alsnog posten. Ik heb er een screenshot van gemaakt. Hopelijk heb je er wat aan

null

I am a skiing dad, just like a normal dad. Except much cooler | retired :-(

Kijk er morgen ff naar.

MAND!

@Yo-han je vroeg me melding te maken als Safari weer geen contact kon maken. tijdstip 20.27

I am a skiing dad, just like a normal dad. Except much cooler | retired :-(

Kon maandag niks vinden. Zal morgen nog eens kijken.

MAND!

Er worden regelmatig filmpjes geplaatst via een Facebook link ( door vnml @Rogier) . Als je geen fb hebt (om welke reden dan ook) dan zijn die filmpjes niet te zien. Is er een mogelijkheid om de filmpjes op normale weergave te plaatsen?

winterwonderland op 4 mrt 2017 19:42

Ik heb wel FB, maar bij mij speelt ie ze ook iet af. Hij probeert ze te laden, dat wel. Ik moet dan een nieuw tabblad openen om ze te zien. Geen idee waar dat aan ligt.

Not all who wander are lost

het is alleen als je langere tijd over een post doet. Als je, zoals nu, 20 seconden de tijd neemt om te typen en meteen verzendt, werkt het prima. Wellicht een wifi probleem icm de site.

Tijd voor een uitpakparty?!

Heb een paar kleine tweaks gedaan. Even kijken of dat wat helpt. Lastig probleem waarvan ik niet echt een oorzaak kan vinden.

MAND!

Als ik in mijn profiel iets wijzig en dat opsla, krijg ik de melding dat ik mijn wachtwoord moet aanpassen (maar dat wilde ik helemaal niet…); bovendien zijn de wijzigingen die ik heb aangebracht verdwenen. Het huidige wachtwoord als nieuw wachtwoord opgeven kan overigens wel gewoon.

Geen ramp allemaal, maar toch.

@GiGi ik denk dat dit kwam door een autofill van je wachtwoord. Heb even iets aangepast om dit in het vervolg te voorkomen.

MAND!

https://www.wintersport.nl/profiel/4718

Onder “Laatste Reviews” staan mijn reviews van onder andere skigebieden. Echter kan men daar niet zien wat ik precies beoordeelde, althans niet van de laatste paar skigebieden. De naam ontbreekt. Er staat enkel "Beoordeelde […] met 1/5 ster en vervolgens de review.

Quick op 5 mrt 2017 03:58

Dit is nog steeds het geval.

Mr. Slow

We gaan er naar kijken!

Click. Click. Peace

Ik kan momenteel geen topics plaatsen, klopt dat?

@Harm Nee dat klopt natuurlijk niet. De buitenlandse IP die je gebruikt gooide roet in het eten. Ik heb je bericht handmatig goedgekeurd.

Click. Click. Peace

@Harm Nee dat klopt natuurlijk niet. De buitenlandse IP die je gebruikt gooide roet in het eten. Ik heb je bericht handmatig goedgekeurd.

Rogier op 4 aug 2017 13:03

Ah zo, ik zit in Denemarken as we speak dus dat kan kloppen… Haha

Geldt dat ook als je vanuit het buitenland reageert op een topic? Mijn reactie in het ‘dit of dat’ topic werd als spam gezien kennelijk. Of gebeurt het ook met deze reactie 😊?

*bericht bewerkt door moderator op 26 aug 2017 21:20

Aequilater Nubila

Het taggen van mensen gaat niet echt lekker. Als ik bijv. @HenriS wil taggen pakt hij de eerste de beste tag die hij tegen komt dus wordt @Henri getagd…

Born to Ride

HenriS heet sinds kort Henri. Hij heeft zijn criminele verleden nu echt achter zich gelaten…

*bericht bewerkt door GiGi op 05 sep 2017 08:04

Klopt het dat de weersvoorspelling van mijn ‘favoriete bestemming’ op de homepagina niet automatisch refresht? Ik zie nu (maandag) nog de voorspelling staan van gisteren als eerste dag. Ik kan het op de laptop niet checken, maar op mijn mobiel (Android, Firefox) gaat het niet helemaal goed.

@GiGi Er zit wel cache op dat blok maar die verloopt elke 2 uur aan de server kant. Is zie overigens nu gewoon maandag staan hier.

MAND!

Hij blijft bij mij op dinsdag staan nu. Vorige week duurde het zelfs 5 dagen voor hij eindelijk ververste. Dit was via chrome op mobiel.

#proudtobepartofleswintersporters

@vic2000 Tweede keer dat die bug in de weersvoorspelling is geslopen. 😡 Hij is weer opgelost maar het kan even duren voor dit zichtbaar is door cache.

MAND!

Ik had iets soortgelijks als Harm, ik zit in Italië en probeer een reactie te plaatsen, maar dat lukt niet. Even via een VPN verbinden (en dus via mijn eigen IP) en het werkt wel…Kreeg verder geen foutmelding of iets, bericht werd gewoon niet geplaatst (in het wandelen tussen skipistes topic).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

.
(deze dubbelpost kwam door mijzelf, door per ongeluk te dubbelklikken, maar dat is misschien ook wel een bug)

*bericht bewerkt door Roy83 op 13 sep 2017 19:25

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Dat heeft met onze spamfilter te maken. Je berichten staan nu wel online.

Click. Click. Peace

Ok tnx :). Maar nu heb ik 2x hetzelfde gepost…is t een kwestie van even wachten en ze komen alsnog of doen jullie een handmatige actie? Anders heb ik volgende keren gewoon iets meer geduld.

*bericht bewerkt door moderator op 14 sep 2017 08:36

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

En ik zie het antwoord al, ze komen dus vanzelf!

*bericht bewerkt door moderator op 14 sep 2017 08:37

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Plaats een reactie