Website feedback & bugs

Klopt, Kronplatz ook niet. Voorspellingen pas ergens in de loop van de dag.

Alle sneeuwhoogtes worden weer netjes bijgewerkt. Sneeuwvoorspellingen kunnen 's ochtends wat vertraagd zijn (max 2 uur) door caching. We kijken nog of we dit wat kunnen verkorten maar we moeten rekening houden met enorme bezoekers pieken in deze maanden.

MAND!

@Yo-han voorlopig is er sinds minimaal vanmorgen 8u al geen weerbericht voor winterberg te zien. Dat lijkt me iets langer dan 2uur.

Born to Ride

@Matthias123 Klopt, maar dat heeft een andere oorzaak. Wordt aangewerkt.

MAND!

Hierbij de nieuwe pistekaart voor Passo San Pellegrino:

http://www.passosanpellegrino.it/inverno/wp-content/uploads/…

En is het mogelijk om Alpe di Lusia een aparte entry te geven? Het gebied heeft een skipasverbond met PSP, maar het zijn twee verschillende en leuke gebieden waar dus PSP wel een pagina heeft, maar Alpe di Lusia enkel wordt genoemd in de tekst van Val di Fiemme en PSP.

Mr. Slow

null

Jullie hebben het vast al gezien, maar de weersvoorspelling doet het op windows chrome & iOS safari niet meer. Ik kan het voor geen enkel gebied meer bekijken. - Even voor de zekerheid hier posten. :)

*bericht bewerkt door Nelis op 11 jan 2018 08:04

Bergen + Sneeuw = ❤

@Quick Daar gaan we na de winter even naar kijken. De pistekaart pak ik op!

Click. Click. Peace

null

Jullie hebben het vast al gezien, maar de weersvoorspelling doet het op windows chrome & iOS safari niet meer. Ik kan het voor geen enkel gebied meer bekijken. - Even voor de zekerheid hier posten. :)

Nelis op 11 jan 2018 08:04

Volgens mij doet hij het nergens meer. Ook niet op MacOs of Chrome in IOS.

I can stick uphill ice, on my saucer...

null

Jullie hebben het vast al gezien, maar de weersvoorspelling doet het op windows chrome & iOS safari niet meer. Ik kan het voor geen enkel gebied meer bekijken. - Even voor de zekerheid hier posten. :)

Nelis op 11 jan 2018 08:04

Volgens mij doet hij het nergens meer. Ook niet op MacOs of Chrome in IOS.

Shane op 11 jan 2018 08:16

En dat is al sinds gisteravond een uur of 7

Born to Ride

Nog eerder zelfs 😉

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Matthias @Rogier

Dat is mij ook al een of twee dagen opgevallen voor Sölden. Helemaal geen voorspelling meer!

Er zit een grote update van het weer aan te komen. Waarschijnlijk komt hij vandaag live, nog even geduld maar het is het wachten waard!

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Er zit een grote update van het weer aan te komen. Waarschijnlijk komt hij vandaag live, nog even geduld maar het is het wachten waard!

Roel op 11 jan 2018 09:02

Gaan jullie de engine van WePowder delen?

@GiGi het model is gelijk, maar we gaan er andere dingen mee doen.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

@GiGi het model is gelijk, maar we gaan er andere dingen mee doen.

Roel op 11 jan 2018 09:33

Dan moet het goed komen.

Even de podcast terugluisteren heren, hadden jullie het al kunnen weten ;) :D

Als ik mijn profiel wil aanpassen en op ‘opslaan’ druk, zegt hij dat ik geen nieuw wachtwoord heb ingevuld. Maar die wilde ik helemaal niet wijzigen.

Quick op 2 nov 2017 14:30

Sommige browsers vullen hier, ondanks onze pogingen om dit te voorkomen, je wachtwoord in voor de site als je dit hebt aan staan voor login formulieren. Heb nog iets anders gevonden en die “fix” gaat met de volgende release mee.

Yo-han op 6 nov 2017 11:45

@Yo-han Deze bug is er bij mij nog steeds. Is die nieuwe release al live of is er een andere manier om dit te omzeilen?

Mr. Slow

@Quick Release is al heel lang live ja. Welke browser gebruik je?

MAND!

Firefox

Mr. Slow

Gezien @Yo-han? Daarnaast is een oude bug ook weer opgedoken. De bestemmingen die ik heb beoordeeld (reviews) zijn in mijn profiel niet meer zichtbaar. https://www.wintersport.nl/profiel/4718

Mr. Slow

@Quick Het is een “bug” in Firefox die dat veroorzaakt. Die vult automagisch je oude wachtwoord in in een verborgen veld omdat hij niet naar het daarvoor bestemde attribuut luistert. Chrome en Safari wel.

Reviews zie ik gewoon staan op je profiel.

MAND!

Oke, dat kan ik dus zelf ook niet oplossen (bv door cache te legen)?

Ja, de reviews wel, maar niet de bestemming waar ze over gaan. Die staan er lager wel bij (bv Galibier Thabor), maar daarboven niet meer bij de onlangs toegevoegde reviews.

Mr. Slow

Nee caches legen gaat niet helpen. Het is te hopen dat Firefox snel met een fix hiervoor komt.

MAND!

https://cdn.wintersport.nl/forum/20/378f7311d0504756db0493e5...

Mooi detail. Die had ik nog niet eerder gezien! En dankje!

Bergen + Sneeuw = ❤

@Rogier als ik op de homepage op de link klik om naar de forumdiscussie over het aantal skilessen te gaan kom ik in de advetorial over flachau terecht. Waarschijnlijk is er iets mis met de link.

Born to Ride

@Matthias123 Pas ik aan thanx

Click. Click. Peace

Sneeuwhoogte Avoriaz lijkt me niet te kloppen: er wordt 190 aangegeven en site van Avoriaz spreekt zelf van 220 in dal en 325 op de top.

https://www.wintersporters.be/dorpen/avoriaz/sneeuwhoogte…

Wellicht gebruiken jullie voor dal een ander meetpunt maar top klopt dus wellicht ook niet.

*bericht bewerkt door martenth op 19 jan 2018 21:59

@martenth dit is wat we doorkrijgen van het skigebied, dus daar hebben we geen invloed op. Waarschijnlijk is dit wel een samengesteld meetpunt, dus niet alleen voor Avoriaz maar ook Morzine e.o.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Beetje klein wellicht maar qua procenten blauw/rood/zwart:

https://www.wintersport.nl/skigebieden/ischgl

Als je de procenten optelt, kom je uit op 101% en dat kan natuurlijk niet. ;)

Mr. Slow

Of het valt me nu pas op of het is iets nieuws, maar in firefox zie ik nu plotseling wel erg gekke icoontjes op het forum: voor de materiaal & techniek sectie krijg ik nu plotseling een duimpje naar beneden en voor andere secties een icoontje van een zwemmer? Huh? ;)

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Plaats een reactie