Vraag over Rossignol aquarius

Ik ben op zoek naar een snowboard voor een gemiddelde snowboarder en toen ik op marktplaats aan het kijken was zag ik veel “rossignol aquarius” snowboards mijn vraag was dus of dit board van goede kwaliteit aangezien googelen weinig informatie oplevert.

Na lang googelen vond ik nog dit:

Merk: Rossignol
Type: Limited Edition Aquarius
Met bindingen
In originele verpakking binnen gekomen
Lengte: 153 cm
Breedte: 28.5 cm
Gebruikerslengte advies 165-180 cm
Gebruikersgewicht advies 70-90 kg

@Svennoo heeft er zo 1. Is volgens mij wel al iets ouder, maar als je m voor weinig kan kopen. Anyway, hij kan je vast wel wat meer vertellen.

denk dat je dit best aan @Svennoo kunt vragen… dacht dat hij zo’n boardje heeft/had

*bericht bewerkt door flap20 op 22 sep 2016 20:53

Volgens mij heeft @Svennoo er zo 1. Misschien dat hij je verder kan helpen.

Übung macht den meister!!!

Wow, ik ben populair! Nou, ik zal dan maar eens even antwoorden, @Tefaltje.

Ik heb inderdaad dat snowboard. Je kan er flinke snelheden mee maken en ook lekker mee bochten maken. Ik heb 'm nu al een aantal jaar en ben er erg tevreden over. Ik zou je klikmechanisme van je bindingen wel goed onderhouden, ik heb er nu al twee moeten vervangen, net als een strip. Als je nog meer vragen wilt, hoor ik het wel :)

Carnas on Tour

Bedankt voor het antwoorden, ik had nog wel een vraag. Is dit board camber of rocker?

@Svennoo,
Het is al even geleden dat er iets in dit topic gezet is.
Ik heb het zelfde snowboard, erg tevreden mee! Helaas is er een binding strip kapot gegaan. Waar heb je nieuwe binding strips kunnen kopen? Online wordt er weinig aangeboden.
Bedankt

Mooi dat je het een goed board vind. Misschien dat je langs de plaatselijke wintersportwinkel kan gaan om een strip te vervangen? Ik heb dat zelf ook gedaan in Oostenrijk

Carnas on Tour

Dank je wel! Ik hoopte dat je dat ergens online heb kunnen kopen :-) Ik ga verder zoeken bij de wintersportwinkels.

Plaats een reactie