TE KOOP: Blizzard Kabookie 187cm (NIEUWSTAAT)

Blizzard Kabookie 2015
Staat: 1 week mee geskied, als nieuw.
Nieuwprijs skilatten: € 600
Lengte: 187 cm
Nieuwprijs Bindingen(marker):€ 150

voor een review klik op onderstaande link

Is dat de Marker Squire? Op welke zoollengte is die binding gemonteerd, en op welke hoogte (Factory line?)

@GIGI

Idd de Marker Squire van 2016.

Maat van de skischoenen: 29,5

Prijs is bespreekbaar ! :)

@GiGi Voor wat voor mensen is dit een geschikte ski? :) (Ik ben wel benieuwd aan het raken, aangezien ik met weer 2 skivakanties dit jaar, toch wel veel begin te betalen voor de huur ;))

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Deze ski is stabiel op de piste en in het terrein (zeg maar 50/50 piste/off-piste), heeft wel wat tip-rocker, maar een min om meer platte achterkant. Voor grote, vooral gesneden bochten is deze ski perfect. Maar hij vergt wel wat techniek. En met 187 is dit een ski voor iemand die ook vrij lang is, en niet al te licht (zeg minimaal 185 en 80 kg).

Als je een 50/50 ski wil voor jezelf, zijn er zo veel opties, dat ik wat meer info nodig heb over je niveau, stijl en voorkeuren. Ik stuur je wel even een PM, @Quisa2

*bericht bewerkt door GiGi op 18 okt 2016 12:36

Up

Als ze 180 waren geweest, had ik misschien gehapt. De Kabookie wordt immers niet meer gemaakt…

Voor die 7 cm kan je ook nog happen hé @GiGi ;)

Maar ik wil ook een andere binding. Ik help je graag deze ski aanprijzen, maar zelf ben ik al voorzien en zijn er betere opties voor mij op dit moment (in aanvulling op de ski’s die ik al heb).

Ik had graag de blizzard quattro geprobeerd/gekocht… Daarom zou ik deze willen verkopen. anders staan ze alleen maar onder het stof… zou ik zeer spijtig vinden, dit is echt wel een hele leuke ski

Up

Heb je ze al op WePowder staan? ik kan me voorstellen dat daar ook een markt is voor deze ski.

Thanks voor de tip GiGi!

Up

Up
€ 350

up
€ 325?

Nog eens omhoog

Helaas te lang…

Gotta go fast

Iets voor een zware skiër? Ik weeg tussen de 90en 100kg. En hoe goed doet die het in de korte bochten?

@Frieksk
" En met 187 is dit een ski voor iemand die ook vrij lang is, en niet al te licht (zeg minimaal 185 en 80 kg)."

Las op internet een review dat ie vanwege de afwezigheid van staal minder geschikt is voor zwaardere individuen zoals ikzelf. Zal ik toch op zoek moeten naar setje Brahma’s.
Succes met de verkoop, komt goed zijn prachtige ski’s met goede tot zeer goede reviews.

Zelfs zonder metaal zijn deze ski’s behoorlijk stevig en stabiel. Niet zoals de Brahma, maar het zit er niet ver vanaf.

up

Al verkocht?

Better people, better food... and better beer!

@Pirmin had ook interesse dacht ik. Is de ski eventueel ook zonder binding te koop? Zo ja, wat zou dan je vraagprijs zijn?

@Spet nog steeds beschikbaar. @GiGi @Pirmin ik zou de ski liever als set verkopen…

Verkocht !

Plaats een reactie