Kleine skischool zoekt leraren!

Hoi allemaal!

Mijn skischool is op zoek naar personeel! Ik werk al 5 jaar bij een kleine, maar gezellige skischool in Tirol. Kirchdorf in een kleine en rustige plaats gelegen in de Kitzbuheler Alpen. Wij zoeken nog naar ski / sb leraren die een seizoen in een gezellig boerendorp door willen brengen.

Onze miniclub zoekt mensen twee uur per dag met de allerkleinsten willen werken. Spelen en skiën staat centraal. De kidsclub zoekt naar mensen die vier uur per dag les willen geven aan kinderen die nog nooit hebben geskied, tot gevorderden kinderen die al wat weken achter de rug hebben!

Wij hebben een klein team van ongeveer 20 man en in het hoogseizoen komen daar nog wat mensen bij. Omdat het team zo klein is, ben je echt een deel van de familie. Het is niet voor niets dat ik al 5 jaar bij dezelfde skischool zit!

Door de ligging en de skipas heb je een mega bereik om zelf in te skiën. Afgelopen jaar heb ik mijn dagen doorgebracht in het Skicircus, de Skiwelt, Kitzbuhel en het Schneewinkl gebied en dat allemaal met één skipas! Qua apres ski is er niet bijster veel te vinden en daarom nemen we een taxi naar St Johann of een ander dorp in de omgeving.

Lijkt dit je wat, mail dan naar ski-total@mykitzalps.com en voor meer info kijk op http://www.ski-total.at/ of stuur mij een berichtje!

Hey,

we zitten zelf met carnaval in Kirchdorf, Haus Bendler. Onze kinderen zijn wel al de skiweide ontgroeit, die gaan mee alle gebieden van de Allstar card verkennen die week :-)

Glij blij door die brei :-)

Leuk! Skishow op maandag dit jaar, gaatje vrij ;)?

Ik heb dus zelf ook altijd de Allstar kaart, maar volgens mij is die komend jaar niet meer beschikbaar. Betekent dat je of de Tiroler of de Salzburger kaart kan nemen, waardoor je nog meer gebieden mag verkennen!

@Jesper wat voor jou?

Carnas on Tour
Gang is alles

@kaartjee
Naar wat ik las, wordt deze inderdaad gefusioneerd, maar blijven allen nog apart bestaan (voorlopig?).

Ach maakt niet veel uit, als het kind maar een naam heeft.

*bericht bewerkt door Coldfeet op 21 okt 2016 14:24

Glij blij door die brei :-)

Plaats een reactie