Wintersport in maart 2017 met een groep in Frankrijk?

Van 4 t/m 11 maart 2017 hebben we met z’n vieren in Les Arcs / Paradiski een mooi chalet gehuurd. Op 150m ligt de skilift, terug kunnen we skiën tot aan het chalet en er zijn voornamelijk éénpersoonsbedden.

We hebben nog 5 plekken voor gezellige wintersporters, die van lekker eten (en koken ;-)?) houden.

Onze leeftijd varieert van 35 tot 45 jaar en rode pistes zijn voor ons als een gekookt eitje bij het ontbijt.

Kun je € 600 missen, dan zijn vervoer, chalet en al het eten en drinken in het chalet geregeld.

Hebben we je enthousiast kunnen maken? Dan horen we graag van je.

Klaas 06 50 50 28 02
Miranda 06 46 29 45 96
Daniëlle 06 48 06 47 31
Of mail naar snowfreaks@live.nl

Waar precies ligt het chalet? In welke Les Arcs? Linkje misschien? Heb mogelijk interesse…

En oh ja: wat voor vervoer hadden jullie bedacht/voorzien?

*bericht bewerkt door GiGi op 17 nov 2016 12:44

Hoi Gigi,

Leuk dat je interesse hebt. Het chalet ligt in Les Granges, Bourg-Saint-Maurice en met de funiculair kan je gelijk naar Arc 1600/1800
We gaan met eigen auto’s, op vrijdag rijden, met een overnachting in de buurt van de eindbestemming. Dan staan we zaterdag al op tijd op de ski’s/board.
Meestal 3 man per auto, soms 4, maar dat ligt aan de groepsgrootte en het soort auto’s die we tot onze beschikking hebben.
Groetjes Daniëlle.

hoi lijkt ons ook leuk zijn al paar keer in dit gebied geweest en is erg mooi en groot.

hoi lijkt ons ook leuk zijn al paar keer in dit gebied geweest en is erg mooi en groot.

Ballegm op 17 nov 2016 17:58

Jullie hebben een pb.

Hey,
Als alles volgens plan verloopt gaat deze jongen mee. Ik ben met mijn 50 levensjaren dan waarschijnlijk wel de oudste van de groep, maar heb er zin an!
Ik ga na 12 jaar het snowboard weer oppakken. Mag dus nog wel effetjes oefenen van te voren!
Het appartement ziet er goed uit!
Ben benieuwd wie er nog meer zin hebben om mee te gaan.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
Er is nog plek!..dus wat let je??

Nog 2 plekken over …

Hoi allemaal,

Ik heb zeker interesse om mee te gaan, hoe wel ik meer van shortski hou. Wil ik toch nog graag skien dit seizoen. Ik ben ook 50 als dit geen probleem is. Kan redelijk goed skien maar ben zeker niet uitgeleerd.

Dus als er nog plek is en ook mbt tot het vervoer hou ik mij aanbevolen.

Grt Henk

@Henk_Brouwer
Je hebt een PB

We zitten bijna vol, maar je kunt nog mee met onze groep ;-)

Hoi Snowfreaks ,

Sluit me graag aan bij de snowtrip naar Les Arcs. Een keer eerder in Les Arcs geweest. Mooi groot gebied. Ben een (licht) gevorderde boarder die zich makkelijk aanpast aan de groep. Cruisen over de blauwe en rode pistes in poeder geeft een extra kick.

Groet Guido 45 jaar

Hoi Guido,

Er is nog plek, ik stuur je een PB.

Groeten,
Klaas

Plaats een reactie