Nieuwe Salomon Xpro 100 2016/2017

Beste medewintersporters,
Ik heb een paar Salomon Xpro 100 schoenen in de aanbieding ter overname. Het gaat om het model van 2016/2017, van dit jaar dus! De maat is 27,5 ofwel 43

De schoenen zijn nog niet op maat gemaakt en de boekjes/stickers zitten er nog op.

Ik woon in de buurt van Leiden, je bent welkom om ze eerst te komen passen.

Nieuwprijs was 359,95 maar mogen weg voor 300 euro.

null

Up

Krijg jij van Sinterklaas ieder jaar nieuwe schoenen terwijl je ze niet op je verlanglijstje had staan?

LA NORMA😍☃️

Haha zoiets… nee deze zijn verkeerd besteld. Heb namelijk wel een paar nieuwe Salomon skischoenen maar daarmee zijn deze overbodig.

Ze staan nog te koop!

Prijs verlaagd naar 250!

Mooie schoen, mooie prijs. Het is dat ik al voorzien ben en het niet mijn maat is…

Fantastische schoenen, heb zelf een model 14/15. Deze helaas verkeerd besteld toen ik een paar XPro custom Heat wilde bestellen… vandaar de verkoop.

Maar zoals je zegt, wereldse schoenen…

Ik heb ze net gekocht met stijfheid 90… Ik moet ze nog testen van de winter (helaas ga ik maar 1x en dit jaar pas in Maart), mocht ik die van mij nou te slap vinden, dan kom ik met liefde nog bij je terug! :) (heb er nu al zin in om op deze pantoffels te skiën!)

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

@Pvdh Mijn man heeft interesse en wil ze wel overnemen, maar zitten nu tot zondag nog in AT kan ik voor v/d week afspreken dat hij langs komt, hij heeft ip maat 43. Zijn schoen staat er een boutje op afbreken bij scharnierpunt ;)

Gr Elly

Dienten Die Alte schule

Veel plezier @quisa2, Ik ben altijd heel tevreden met Salomon skischoenen.

Deze schoenen zijn inmiddels wel al verkocht(mag er daarom een slotje op?).

Plaats een reactie