andere dames die graag willen skiën?

Ik ben een 45-jarige vrouw, die door omstandigheden een aantal jaren niet heeft geskied en het weer op wil pakken. Ben gemiddelde skiër. Helaas skiën mijn vriendinnen niet en/of zitten vast aan schoolvakantie periodes, periodes die ik juist graag wil vermijden. Zit jij ook in een dergelijke situatie?
Ik zoek een reispartner voor de gezelligheid, maar houd ook van mijn privacy en hoef niet elk moment alles samen te doen. Ben niet van de low-budget. Frankrijk heeft mijn voorkeur, vanwege de langere afdalingen. Januari komt mij het best uit.
Ik hoop op leuke reacties!

Dag Flicka,

Wij zijn een groepje van 11 personen (5koppels + 1 single dame) en hebben dus nog 1 plaats over voor een vrouw.
Leeftijd zit bij ons tussen 30 en 55 jaar.
We gaan naar See in Oostenrijk is een klein gebiedje net voor Ischgl zo kunnen we dagelijks kiezen waar we naar toe gaan (dagje rustiger in klein gebied of Ischgl met vele pistes…)
We skiën ook niet allemaal samen, we splitsen ons kwestie van niveau
We gaan van 14 tot 21 januari en zijn allemaal van in de buurt van Antwerpen, laat maar horen als je het iets zegt…

Groetjes Bruno

*bericht bewerkt door Bruno op 05 dec 2016 19:03

Hallo Bruno,
bedank voor jouw reactie.
Helaas is dat de enige week in Januari dat ik niet kan vanwege een zakenreis. Anders was het zeker de moeite waard geweest om te overwegen. Zeker bedankt voor het aanbod.
Veel skiplezier met z’n allen!
Flicka

Hoi Flicka,

Kijk eens op SnowFriends.nl. Ik organiseer al jaren een reis naar de sneeuw voor alleengaanden. We gaan 28 januari naar Les Menuires.

Er is op dit moment nog 1 plek beschikbaar. In veband met de kamerindeling is deze gereserveerd voor een vrouwelijke reisgenoot.

Neem gerust contact op als je vragen hebt.

Jeroen (info@snowfriends.nl)

Bedankt voor jouw bericht, Jeroen.
Was ook al op jouw site terecht gekomen, maar denk niet dat het iets voor mij is.
Ik zoek gezelschap, maar ik houd van mijn privacy - ben niet zo’n “clubjes” type en het is voor mij geen optie om mijn kamer te delen tijdens mijn vakantie.
Hopelijk vinden jullie een andere dame die in de groep past.
Fijne wintersport samen!
Flicka

Hai! Ik ben een vrouw van 44 die graag in maart een dag of vijf naar de sneeuw wil. Ik wil gewoon na jaren weer eens de berg op. Heb eigen uitrusting en ben ervaren snowboarder (geen freestyle maar juist piste boarder) Ben ook gesteld op m’n privacy en ben ook niet voor low budget (liever beetje boven gemiddeld). Après ski hoeft van mij niet zo. Misschien delen we interesses? Laat het me weten. Groet Karin.

Karin, ik heb je een pb gestuurd!

Zo “Liever boven gemiddeld” @karinserbassi

Dan kan ik je Sankt Moritz aanbevelen
10000 euro voor een weekje zonder skipas ??

BEETJE zegt ze !!

@GeJe
Het was ook maar een grapje ?
Het kan waarschijnlijk ook voor 5000 euro in een ander hotel.

Ik zou nog graag op shortski gaan van 8/3 of 9/3. Iemand interesse?

Groetjes,

Evi

Zijn er nog personen die graag met een groepje gelijkgestemden op pad willen? Voorkeur week van 6 maart, 6/7 dagen, incl. reisdagen?

Ik; vrouw, 39 jaar, ervaren maar relaxte skiër, dagtocht(en), tijd maken voor koffie en lunch. Voorkeur Oostenrijk, maar Frankrijk kan altijd bekeken worden ;-)

Plaats een reactie