Mensen gezocht voor Skireis Voorjaarsvakantie

Beste wintersporters,

Samen met een collega hebben wij dit jaar voor de 3e keer op rij een wintersportreis georganiseerd naar Oostenrijk.
We gaan dit jaar naar Bischofshofen in het Salzburgerland en kunnen met onze skipas in het gehele gebied van Ski Amade Skiën.

Datum:
we vertrekken op vrijdag 22/02 en vertrekken op vrijdag 03/03.

De groep is erg divers. Zo gaan er collegas mee, vrienden van collegas , gezinnen , kinderen enz enz. Kortom iedereen dit van wintersporten houd!

Door omstandigheden hebben wij nog 4 plekken beschikbaar.

Lijkt het je leuk om met deze groep mee te gaan en wil je meer informatie !! reageer dan aub.

De reis is volledig georganiseerd.(8 daagse reis)
Denk aan een 4 sterren hotel. OBV halfpension
ski pas Skl Amade 6 Daagse.
Busreis. Ook brengen en halen naar de piste.

Ik hoor graag van jullie!!!

Meer info staat op http://www.facebook.com/Voorjaarsski

Groetjes,

Randy

Hoi Randy,

Ik ben Peter vd Berghe 57 jaar uit haarlem noord en wil misschien wel mee.

Beste Peter,

Leuk dat je zo enthousiast bent! Heb je voor mij je E mail adres dan kan ik je alle informatie toe sturen !

Groetjes

Cees023@hotmail.com

We hebben nog 3 plekjes voor de enthousiaste wintersporters! Als het lukt om ook deze nog in te vullen gaan we ook dit jaar weer met 46 personen!!

Hoi Randy,

Ik heb ook interesse om mee te gaan.
Zou je mij meer info willen mailen?
Yvonnevanbommel@ziggo.nl.

Groet, Yvonne
Ps 58 lentes en enthousiaste skiër

Beste Yvonne,

Ik zal je morgen alle info sturen! Leuk dat je zo enthousiast ben!

Groetjes
Randy

Beste Randy,

Ik vroeg mij af hoe de groep ontstaan is? zijn jullie collega’s die ook gewoon eigen gezin meenemen?
Wat is ongeveer de gemiddelde leeftijd?
Misschien dat ik ook mee wil maar moet hier nog even over nadenken.

Groetjes Sjoerd

sorry dat had je al aangegeven… even overheen gelezen!
Ik denk er over na.

Groetjesss

Haha geen probleem. De groep is heel relaxed en iedereen doet lekker zijn of haar ding, is natuurlijk vakantie!

Groep is een deel collega’s , vrienden van vrienden, gezinnen, en ik ga zelf bijvoorbeeld met 6 vrienden van 25+

Ik hoor het wel!

Groetjes

Randy

Hoi Randy, ik heb wel interesse om me aan te sluiten. Ik ben 52 jaar en een gevorderde skier. Ik hoor t graag van je over de info.
Mvg sietse

Beste Sietse,

Leuk dat je zo enthousiast bent. Als u, u mail adre kunt sturen dan stuur ik u alle informatie op!

Groetjes

Randy

Hoi Randy,
Ik ben Irma, 47 jaar, kom uit Utrecht, redelijk gevorderd maar geen geweldige techniek, ik was even enthousiast maar de periode die jij noemt kan ik helaas niet, ik neem aan dat van 22 febr. tot 3 maart de enige mogelijkheid is? Ik ga 26 en 27 februari carnaval vieren.
Groetjes
Irma

Is er nog plek? Ben een verslaafde boardster van 33 en wil graag nog op vakantie! Graag een pb: Marloes.k83@gmail.com

Hoi Randy
Ik dacht dat er nog plek was klopt dat? Zoja mail mij op moen2013@ymail. Com voor verdere detail wederzijds
Groet Moen

Hoi, ik heb van de week gereageerd en ben erg benieuwd! :D
Als er geen plek is ga ik op zoek naar wat anders, dus ben benieuwd. Kun je wat laten weten?

Beste Loezzie,

Sorry voor de late reactie!
We hebben nog 1 plekje beschikbaar!

Geef even je mail adres , dan mail ik al de gegevens!

Plaats een reactie