Volgend jaar carnavals vakantie

Hallo allemaal,

We gaan in FEB 2017 voor het eerst skiën met onze kinderen van 4,5 en 7 jaar. Ik heb dit jaar geboekt in SEP 2016 en dacht dat ik er vroeg bij was, maar er bleek al veel vol te zijn . Gelukkig hebben we nog wel iets kunnen vinden, maar wel concessie gedaan op de locatie dit jaar. Na een aantal jaren niet meer skien . hebben we er nu heel veel zin in :)

Nu wil ik er voor de carnavals vakantie 2018 wel op tijd bij zijn en ben mij dus nu al aan het oriënteren. We zijn op zoek naar de gouden tip, wat zijn de juweeltjes van appartementen die al een jaar van te voren vol geboekt zijn.

We zijn opzoek naar een gebied in Oostenrijk, het aantal km maakt niet veel uit kindvriendelijk gebied is een pre. We zijn niet echt van de apres Ski. Voor ons is het belangrijkst dat er een grote kans is op een NL ski leraar en dat we samen kunnen lunchen met de kinderen tijdens de skiles (soms thuis en soms op de piste ). zwembadje bij appartement zou leuk zijn.

Nu de grote vraag. We zijn op zoek naar een appartement aan de piste met 3 slaapkamers geschikt voor 5 personen. Wie heeft de gouden tip?
Groetjes en bedankt
Vivienne

Zal heel moeilijk worden om een geschikt verblijf te vinden welk aan al deze wensen/eisen voldoet… Ik ben ze nog niet tegen gekomen in Oostenrijk. Dus ik lees even mee.

Wel Italie of Frankrijk.

*bericht bewerkt door Jst81 op 10 dec 2016 16:17

Voor 2017 was alles al heel snel vol inderdaad. Dat komt omdat carnaval dan gelijk valt met de krokusvakantie van het Noorden en omdat ook veel delen in andere landen in die periode vakantie hebben. Daar door hadden vele alles al een jaar van te voren vast gelegd en eer dat alles online kwam was het al bezet door voorboekingen. In 2018 is dat anders, dan valt carnaval rond 10 februari en heeft Noord en Midden Nederland nog geen vakantie. Website als Chaletplus.nl, topchalets.nl, homeaway.nl hebben vast wel iets. Bij deze sites kan je een jaar van te voren een boeking maken online, maar wellicht kan je voorboeking aanvragen. Ook via booking.com of rechtstreeks kan je vast wel wat vinden. Succes

Plaats een reactie