Skischool tips en adviezen 2016

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flachau

Hallo, Ik heb al veel oude berichten gelezen. Mogelijk zijn er nieuwe inzichten.

Wij verblijven in Ferienhaus Oberreiter Flachau, tussen de twee liften in. Ik weet niet of we dichter bij Star Jet 1 of de Achter Jet zitten en of wat allemaal te lopen is voor ons en de kinderen eventueel mar alle skispullen etc.?

Voor skischolen is inschrijven vooraf echt nodig of kunnen we ook ter plekke kijken als we op tijd aankomen? We hebben wel wat wensen dus als dat dan lastig wordt?

Het is op Google maps lastig te zien welke school waar verzameld/start? Voor onze jongens 11 en 7, hebben we graag een grote zekerheid voor Nederlandse les. Ze hoeven niet op een oefenwijde, hebben meerdere jaren skiles al gehad. In veel plaatsen beginnen lessen zondag en stoppen donderdag? Welke skischool is het handigste vanuit ons huis - / sluit het beste aan?

groeten en dank voor de verse 2016 info

Dennis

Goede morgen Dennis,
Heb even gekeken maar qua afstanden heb je bij de starjet Fischis Skishule zitten, Herman Mayer, Skishule Flachau en soms fun& pro.
Boven aan de Achterjet (dus met de gondel omhoog) zit skischool Sport am
Jet.
Voor Nederlandse leraren zit je bij Fischis(in krokus vakantie 75% Ned. leraren) Skishule Flachau, Sport am jet en fun&pro (deze starten meestal bij de spacejet) eigenlijk altijd wel goed.
Hebben je kinderen eigen materiaal mee? Of deze nog te huren en wat wil je zelf van het gebied zien?
Bijna alle cursussen starten op zondag met uitzonderingen op maandag.

Dank je An32

Fischis of Skischule Flachau lees ik veel verschillende ervaringen over. We neigrn naar de Skischule Flachau? Beide starten dus bij de spacejet. We moeten alles huren.

We kunnen zaterdag inschrijven nog toch of moeten we vooraf al Online boeken om een plek te hebben?

Fischis start bij de starjet en volgens mij bepaalde groepen van SF ook.
Bij fischis kun je gelijk in het pakket ook huren en of daar het materiaal plaatsen.
Lees ook alle verschillende verhalen maar ze skieen over dezelfde pistes, de leraren hebben dezelfde opleiding en lunch is ook op dezelfde plek! Fischis is alleen wel ontzettend groot vergeleken met SF!

Plaats een reactie