Rehall

Ben aan het kijken naar een nieuwe wintersport uitrusting en kwam in mijn zoektocht het merk Rehall tegen.

Heeft er iemand ervaring met dit merk?

Heb het in het verleden gehad. Was niet duur maar ging vaak ook niet lang mee. Stel je weinig eisen en gebruik je het enkel voor een weekje wintersport dan is het wel ok. Zal het zelf niet snel meer kopen.

Übung macht den meister!!!

@Chiel-NBA. Volgens mij is het van oorsprong een snowboard / skate merk maar ik heb een ski jas van dat merk gekocht. Voor mij een goede pasvorm en voorzien van goede technische aspecten zoals de waterdichtheid en ademend. Tot nu toe zeker geen spijt van gehad! Goede prijs kwaliteit verhouding. Qua design moet het je smaak zijn…

*bericht bewerkt door winterwonderland op 01 jan 2017 20:56

Aequilater Nubila

Prima spul, Nederlands makelij als ik me niet vergis.
Heb een jas van hun nu een jaar of 5 in gebruik en voldoet nog steeds prima zonder slijtage, is goed waterdicht en warm.

Prijs is ook goed te doen jassen liggen tussen de 100 en 280 euro.

*bericht bewerkt door Rogierhgv op 01 jan 2017 21:10

Is goed spul heb er meerdere spullen van, is Nederlands en zit lekker.

Prima spul voor een goede prijs.

Vorig jaar de Rehall Bob gekocht als jas. Heel tevreden van. Goede pasvorm, lekker warm, voldoende zakken.

Wel 1keet vocht door de naden aan de zakken. Dit was tijdens een volledige white-out. Alle liften en pistes dicht door zeer zware sneeuwstorm. Dan maar beslist om met de slee te gaan spelen. Na een paar uur sleeen en rollen in de sneeuw met de kids dus toch wat vocht dat binnenkwam door de naden aan de zakken…

Voor de rest heel erg tevreden voor prijs/kwaliteit

Ik heb ooit een jas gehad van Rehall. De pasvorm was goed en de jas was niet overdreven duur. Als je er alleen een week mee op wintersport gaat, zal die best een poosje kunnen voldoen maar bij intensiever gebruik en nattigheid is het snel over. Ik denk, qua prijs en kwaliteit, vergelijkbaar met Protest, O’neill, Roxy, etc.

Bedankt allemaal! Nieuwe broek en jas zijn gekocht

Plaats een reactie