Skimaatjes gezocht | maart 2017 | dertigers

Hoi allen!

Na vorig jaar een hele gezellige vakantie te hebben gehad met mensen vanaf dit forum probeerden we dat voor 2017 weer te plannen. Helaas pasten de agenda’s niet allemaal op elkaar en ben ik dus op zoek naar een nieuw reisgezelschap.

Wat: zelf ski ik, maar een mix van skiërs en boarders lijkt me prima.
Niveau: gevorderd (met gemak en beheerst van rood en zwart), maar niet als een gek…
Waar: middelgroot tot groot skigebied
Wanneer: maart / buiten de schoolvakanties
Leeftijd: dertigers of dicht daarbij in de buurt
M/V: bij voorkeur gemixte groep, zelf ga ik zonder partner skiën.

Zin om ook te wintersporten?? stuur een berichtje of reageer en wellicht kunnen we een leuke groep vormen!

Groet,
Pieter.

Leuk idee, maar ik wil al ergens eind januari of februari gaan.

Hallo Pieter,

Misschien is mijn oproep iets voor je. Wij gaan van 4 tot 11 maart naar Söll (Skiwelt Wilderkaiser). Zijn inmiddels met 4 personen en hebben nog 1 tweepersoonskamer over. Het appartement is op loopafstand van de piste en lift.

Groet, David

Hoi Pieter,
Ik ben nog geen 30 (maar 26), maar de rest van je plan klinkt interessant. Ik zoek nog een groep om mee te gaan skien het liefste in de 2de helft van maart ivm werk. Ik ben gevorderd skier en wil een wintersport voor vooral de sneeuw en niet de apresski. :)
Groet,
Pieter

Hoi,

Ik heb misschien wel interesse. Ik wil ook nog gaan skiën in maart, maar wel beetje low budget want ik ga een beetje te vaak op reis de laatste rijd :)
Ik ben net 30 (pff) ik ski, ik ben gevorderd, hou ervan om de hele dag van de bergen af te racen van 's ochtends vroeg tot de liften sluiten.
Maar af en toe ook wel even een relaxed paadje en van het uitzicht genieten :)

Groetjes Anna

Hoi Pieter,

Even in een pb gezet.

*bericht bewerkt door RRski op 09 jan 2017 21:20

Ik heb jullie allen een pb tje gestuurd!

Er tekent zich voorzichtig een groepje af…

:-)

Beste,

met een collega of 4 à 5 zouden we graag in Maart rond 11 maart ook op skireis gaan. Voor mij zou dit de 2de skireis dit seizoen zijn dus ook liefst budget vriendelijk. Onder mn collega’s zitten er een aantal die nog skiles zouden nemen, waardoor ik vermoedelijk de enige “ervarene” zou zijn(8 weken). Deze zouden dan ook les nemen waardoor ik weinig aan hen heb tijdens het skien.
Ikzelf snowboard en zou graag ook bij een groep samen met hen aansluiten indien mogelijk.

Je moet maar iets laten weten indien we met ons groepje ook zouden kunnen inspringen.

Greetings Stef

We maken vorderingen!

inmiddels hebben we een klein app groepje (NL/BE; 4 M/V 22-40 jaar) en hebben we bedacht dat we de week van 18-25 maart willen gaan. We zijn we aan het onderzoeken waarheen en uiteraard ook met wie. Heb je zin om aan te haken? reageer even of nog beter; PB even je 06 nummer, dan kun je meepraten!

Groet, Pieter

*bericht bewerkt door Pieter79 op 10 jan 2017 21:22

Intussen 6 personen en dus een huisje vol. Neemt niet weg dat een extra huisje natuurlijk geen probleem ofwel erg gezellig is!

Leeftijd nu 22 tot 40
Idee is om naar serre chevalier te gaan
18 tot 25 maart
2V 4M

Ga je ook nog mee???

Hallo ik ben nog op zoek naar een of meerdere skimaatjes. Jullie initiatief klinkt me super! Groeten Maaike, 39 jr, helaas nog zonder skimaatje(s).

Gezellig Maaike,

Ik heb je pb ontvangen!

Groet, Pieter

Stand van zaken per heden;

  • We proberen deze week te boeken. 10 persoons huisje / maximaal met 8 personen.
  • Bestemming: Serre Chevalier, Frankrijk.
  • 2 dames (22-39 jaar) en 3 heren (32-40 jaar)
  • eventueel mee: 1 stel (MV) van 30 jaar
  • enkele nadenkers over dit gezellige plan
  • afhankelijk van totaal aantal verblijf + skipas ca 400,-
  • mensen met auto beschikbaar, dus je komt wel op de plaats bestemming

Wil je nog mee? er is nog nu nog plek…

We hebben geboekt!

Er kunnen nog mensen mee. momenteel 2 heren (37 en 40) en 1 dame (39). huisje voor 8 en dus omdat het frankrijk is 6 personen. dus nog plek voor ofwel 2 heren en een dame, of anders 3 dames…

Zwembad, Sauna in het appartement in Serre chevalier. 4 sterren dus met een beetje mazzel ziet het er nog goed uit ook in het appartement.

Nieuw draadje voor gemaakt: https://www.wintersport.nl/forum/topic/343073

*bericht bewerkt door Pieter79 op 07 feb 2017 20:34

wij zijn nog steeds op zoek naar een vrouwelijk lid (toch een rare zin) voor ons gezelschap.

Waarom vrouwelijk? Mannen hebben we al genoeg! Weg ermee.

En natuurlijk omdat de enige dame in het gezelschap nog een medestander zoekt om enige weerstand te bieden aan…Nou ja behoeft geen verdere uitleg lijkt me. En tijd is geld.

En als je tijd hebt en geld en zin, zou je mee kunnen naar wat hierboven keurig beschreven staat.

Als je geen zin hebt om te scrollen:

de groep bestaat uit snowboarders en skiërs in de leeftijd 24 t/m 49.

Het appartement is 70 m2 in een complex voorzien van sauna en zwembad. Ideaal voor zwemmers.
3 slaapkamers en 2 badkamers. Keuken wordt vrij gehouden.

Ligging is 200m van de lift.

Als je interesse hebt laat een berichtje achter op het forum.

Begin maar te typen zou ik zeggen.

rjb

Plaats een reactie