Wat was jouw lekkerste après ski rekening

Iedereen heeft het wel eens te plezierig gemaakt.
Vorig jaar was ik een beetje in voor een drankje. ?

Plaats van verderf: Paznauner Taja - Ischgl

null

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Onze eerste dag vorig jaar in Saalbach, 250 euro met 5 personen. En toen moest de avond nog beginnen! ?

148 stuks? Heb je de hele kroeg getrakteerd? :O

Holy shit. Nou ben ik absoluut niet van de après-ski… Dat is een week verblijf en skipas man. Ben je helemaal bezopen! (Gezien de aantallen denk ik van wel.)

*bericht bewerkt door GiGi op 11 jan 2017 22:15

Wat mij opvalt is vooral het tijdstip.

Nog nooit in de buurt geweest van dat soort bedragen. Hou het inderdaad ook bij een paar drankjes. Dit verklaart wel dat mensen soms een hoop geld kwijt zijn voor de wintersport…

666 Euro…ik zou des duivels zijn :-)

Maar on topic: mijn lekkerste après rekening waren een tweetal Deense dames…

Wat mij opvalt is vooral het tijdstip.

rppol op 11 jan 2017 22:18

Après ski in Paznauner begint om 14u tot 16u. Daarna is het naar beneden skiën/boarden/valken voor het vervolg. ☝?

*bericht bewerkt door iSKI op 11 jan 2017 22:58

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Après ski in Paznauner begint om 14u tot 16u. Daarna is het naar beneden skiën/boarden/valken voor het vervolg. ☝?

Ischgeil op 11 jan 2017 22:58

Dekt de verzekering die afdaling na zo’n rekening (als er wat misgaat uiteraard)?

Hoe groot was de groep? Met 20 man is het peanuts. Met 4 onverantwoord, tenzij het rondjes voor de hut zijn

HN65

Als je rondje voor de hut geeft in de Paznauner Taja, dan ben je een veelvoud van dit bedrag kwijt. Het is een soort outdoor disco waar halverwge de middag een soort ‘pre-apres-ski’ is. Zeker bij lekker weer is het net te lekker om snel door te gaan.

Ik vermoed dat dit een rekening was van een flinke groep die allemaal flink wat (5 a 6) vliegende herten hebben genuttigd, maar daarna toch redelijk de berg is afgekomen.

En dan niet om op te scheppen, maar beneden in het dal kun je heel wat hogere rekeningen krijgen. Even Romantica in duiken en twee magnums van het juiste merk bestellen en je bent een veelvoud van dit bonnetje kwijt.

Geen idee, wij rekenen eigenlijk ieder rondje gewoon contant af (misschien maar beter ook). Daarbij drinken we allemaal enkel bier, met hier en daar een marille of jäger er tussendoor.

OMG…zelfs áls ik het geld er voor had, zou ik het er niet aan willen uitgeven…maar goed, ik ben dan ook geen après skiër.

Sarah S. was vast een leuke dame :)

Jij bent iemand uit de bevoorrechte klasse.
Waarschijnlijk een zakenman uit de voormalige Sovjet-Unie.
Een Oligarch ??

Maar wel eentje die zijn bonnetjes goed bewaard! :-D

Dat is meer dan 500 eur voor nog geen 300ml snaps!

Dat is meer dan 500 eur voor nog geen 300ml snaps!

Bruno op 12 jan 2017 09:19

Je begint beter een apres skihut dan een hotel Bruno :)

Edwin van Riel

Ik heb in Le Monde in Valtho wel eens munten gekocht voor 1000 euro. Daar kreeg je dan 1250 krediet voor. Maar dat was wel met een groep van 13 man.

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Dat is meer dan 500 eur voor nog geen 300ml snaps!

Bruno op 12 jan 2017 09:19

eh da’s niet correct…

148 x 2cl = 296 cl = 2,96 liter Jägermeister (en om het rekensommetje af te maken als je voor 14,99 euro een fles koop bij Gall en Gall (70 cl) dan is dat dus 63,39 inkoop, maar waarschijnlijk krijgen ze nog wel wat afname korting) Een beste marge, maar dat verbaasd niemand denk ik…

I am a skiing dad, just like a normal dad. Except much cooler | retired :-(

maar met hoeveel personen is dit?

Met z’n 2en wel stoer; maar met zijn 6en peanuts.

Persoonlijk sta ik liever op de ski’s op dat tijdstip. apres-skieen kan na 17u ook.

Mijn mooiste rekening heb ik geen afschrift van, sterker nog, die was er niet! Vriend van mij had een kroeg, later 2, in Andorra en daar mocht ik nooit betalen…

Die 148 drankjes, dat is over een hele week zeker! ;)

Voor hoeveel personen?

Auf Wiedersehen staat er nog op dat bonnetje. Ja, dat snap ik.

Oh Santa! Fresh snow, my favourite! How did you know?

@Ischgeil, net als de rest hier ben ik toch benieuwd voor hoeveel man die 148 Jager Red Bull was. En hoe jullie daarna nog naar beneden kwamen natuurlijk…

Ik kom er over een maandje in ieder geval nog wel een keer.

Ik heb in Le Monde in Valtho wel eens munten gekocht voor 1000 euro. Daar kreeg je dan 1250 krediet voor. Maar dat was wel met een groep van 13 man.

havana op 12 jan 2017 09:34

Was Le Monde niet 10, 20 en 30% korting? Afhankelijk van het bedrag. Ook 2x per dag happy hour naar ik meen… dat was dan 50% korting, dus daar moest je jouw platinakaartje niet voor gebruiken! Kan ook zijn dat dat was bij “Yorin FM Café, CAZ! Café, Veronica Snowcafé” of hoe heet het tegenwoordig.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

2 jaar geleden heb ik, na een weekje vakantie met mijn vrouw, €200,- fooi gegeven na het afrekenen van de bar bon, dat geeft een redelijk beeld van de factuur :-)

*bericht bewerkt door Supergrover op 12 jan 2017 11:36

Disturbing the peace since 1975

De laatste keer dat ik heel veel getallen op de rekening zag staan betaalde ik nog in Lires. Toen kon je met een groep nog wel een miljoen opmaken op een avond. :)
Ik heb geen moeite met wat meer betalen voor mijn drank maar dan moet de plek wel heel bijzonder zijn, dus ik vraag me af (en wil zeker niet moraliserend zijn!) wat dit soort plekken zo speciaal maakt.

Ik heb in Le Monde in Valtho wel eens munten gekocht voor 1000 euro. Daar kreeg je dan 1250 krediet voor. Maar dat was wel met een groep van 13 man.

havana op 12 jan 2017 09:34

Was Le Monde niet 10, 20 en 30% korting? Afhankelijk van het bedrag. Ook 2x per dag happy hour naar ik meen… dat was dan 50% korting, dus daar moest je jouw platinakaartje niet voor gebruiken! Kan ook zijn dat dat was bij “Yorin FM Café, CAZ! Café, Veronica Snowcafé” of hoe heet het tegenwoordig.

Veenhoorn op 12 jan 2017 11:19

Klopt dus ik kreeg 1300 euro krediet voor 1000 euro.

Je kon er ook gewoon in het happy hour mee betalen. Dan kostte 10 bier dus omgerekend maar 7 euro in plaats van 20.

Was in die tijd student en had weinig geld. In de maand voor vertrek legde ik netwerken aan in studentenhuizen. Dit leverde 15 euro per uur op (+marge op het materiaal). Eén studentenhuis was je zo 2 dagen zoet. Dit was in het pre-wifi-tijdperk.

*bericht bewerkt door havana op 13 jan 2017 14:47

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Buckelpiste is dan geen probleem je gaat dan toch al stuiterend naar beneden met al die redbulls

Plaats een reactie