Wat was jouw lekkerste après ski rekening

Volgende keer maar eens in de gaten houden wat er rond een uurtje of 7 (soms ook nog in contanten) wordt afgetiktbij de Trofana Alm @ischgeil , dan sla je denk ik helemaal steil achterover ;)

Ik bewaar sowieso de bonnetjes niet, meestal is t van lekker eten!

SKIEN GAAF!

Ik bewaar sowieso de bonnetjes niet, meestal is t van lekker eten!

SKIEN GAAF!

Volgende keer maar eens in de gaten houden wat er rond een uurtje of 7 (soms ook nog in contanten) wordt afgetiktbij de Trofana Alm @ischgeil , dan sla je denk ik helemaal steil achterover ;)

Rene op 13 jan 2017 16:12

@Rene Ik zal maandag eens zien. :-)
Btw Der Champagnehutte by Alf kan er ook wat van. Flessen van €5000 en meer.

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Of dat! Eerlijk gezegd (hoe absurd veel geld het ook is), verbaasd me het eerste bonnetje in het topic niets voor Ischgl :)

Kan nog erger ?

null

@Ischgeil hoe groot is het gezelschap nou waar dat eerste bonnetje van was?

@Hooykaas
Ik ben wel heel benieuwd wat er bij dit lijstje op nr 1 stond.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Deze staat op 1, maar dat is per liter dus niet de duurste.

1 Château Cheval Blanc 1947 – € 228.201
De Château Cheval Blanc 1947 wordt door wijnkenners gezien als de beste Bordeaux ooit. Wat deze wijn extra bijzonder maakt is de fles met een inhoud van zes liter. Naar verluid is deze wijn nog uitstekend te drinken en zou de fles zelfs over vijftig jaar nog gedronken kunnen worden.

La Folie Douce in Val Thorens heeft een fles Champagne van 3200 euro op de kaart staan, maar bij Der Champagnehutte by Alf kan het dus nog gekker :)

*bericht bewerkt door Zjanke op 13 jan 2017 17:00

@Ischgeil hoe groot is het gezelschap nou waar dat eerste bonnetje van was?

GiGi op 13 jan 2017 16:43

@Gigi we waren met 14 personen dacht ik. Valt nog mee hé. Ong elk €50

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

@Veenhoorn @Zjanke

null

Ik ga kijken of Oma er nog 24 flessen heeft liggen. Dan valt de erfenis nog erg mee.(grapje)
Gaan jullie ook even kijken je weet maar nooit ?

Iedereen heeft het wel eens te plezierig gemaakt.
Vorig jaar was ik een beetje in voor een drankje. ?

Plaats van verderf: Paznauner Taja - Ischgl

null

Ischgeil op 11 jan 2017 22:01

Vorige week 190 stuks. Same place other year.

null

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Vorige week 190 stuks. Same place other year.

null

Ischgeil op 11 feb 2017 22:32

Ik ben nu al benieuwd naar 2024

Oh Santa! Fresh snow, my favourite! How did you know?

ongeveer 8 jaar geleden op shortski ook in Ischgl

Laatste avond, ik lag “al” in mijn bed, hoor ik rond half vijf 's nachts iemand roepen voor het balkon van mijn kamer, staat mijn beste maat daar, duidelijk dronken, met een taxi achter hem met nog een aantal mensen in die hij niet kende. Hij was achtergebleven in de Kuhstall met 1 iemand anders uit onze groep (waren met een 12tal toen) en zijn uiteindelijk blijkbaar in een stripclub beland.

Hij zei me dat die andere (ga geen namen noemen want zijn ondertussen ex-vrouw weet er nog niet van denk ik :-)) was achtergebleven in die “tettenbar” omdat ze hun rekening niet konden betalen, daarom dat ook die taxi bleef wachten, hij kon die ook niet meer betalen. Vond ik vreemd, want die andere is nogal vermogend én had een visakaart, maar natuurlijk viel mijn frank nogal snel, moeder de vrouw mocht thuis natuurlijk niet zien aan de afrekening waar hij had gezeten :-)

Enfin ik vroeg hoeveel de rekening was, bleek 600€ te zijn… ze hadden daar naar eigen zeggen champagne zitten trakteren aan wellicht wat oost-europese dames, ze beweerden in elk geval bij hoog en bij laag dat ze niet zijn meegegaan met de dames naar “de separé” zoals ze bij ons zeggen, en tot op vandaag twijfel ik daar nog steeds aan :-) Enfin, met zijn 2en is dat natuurlijk wel een serieuze rekening, en ze lieten de andere dus niet weggaan uit die bar zolang ze niet betaalden.

Ik dus mijn visakaart meegegeven (ja dat doe je natuurlijk voor je beste maat), 's anderendaags hebben ze het wel mooi terugbetaald toen we thuiskwamen. Enfin toch toen ze een paar uur later toekwamen dan ons, want wij waren mooi op tijd vertrokken rond 8u, zij lagen er toen nog maar een uurtje ofzo in en waren met geen stokken wakker te krijgen.

Blijft wel een anekdote die regelmatig eens terugkomt wanneer het over onze ski-ervaringen gaat :-)

Een rekening tussendoor of deze even te betalen vorig seizoen in Westendorf ;)

null

@Ischgeil, net als de rest hier ben ik toch benieuwd voor hoeveel man die 148 Jager Red Bull was. En hoe jullie daarna nog naar beneden kwamen natuurlijk…

_youri op 12 jan 2017 11:10

14 man/vrouw. Dan valt het allemaal nogal mee. Jägermeister is niet zo heel sterk en 2cl is maar een half borrelglaasje. Dus in feite zijn het maar 5 borrels p.p.

Plaats een reactie