Eén dag skiën/snowboarden in het Sauerland volgende week.

Op een willekeurige doordeweekse dag volgende week zou ik,.universitair afgestudeerde bewust onbeschonken bestuurder (BOB), graag één of twee dames mee willen nemen om te skiën of te snowboarden in het Sauerland. Zowel 's morgens vroeg weg uit als 's avonds weer terug in Nederland. Jouw leeftijd onbelangrijk (mits 18 jaar of ouder s.v.p: tot 68 bijvoorbeeld mag ook ?.). Ik heb geen bijbedoelingen, ben verder niet “op zoek”. We delen de benzinekosten a.u.b.
Vooraf (dag van te voren) even treffen in een (stations)café gewenst. Warme skigroeten, Jan.

De pistes liggen er uitstekend bij!

Je zult de beste bedoelingen hebben maar ik begrijp volkomen waarom de dames op dit forum tot nu toe niet hebben gereageerd. Je legt de nadruk er net te veel op…;) veel plezier in t Sauerland

Stephan, hoe kun jij weten dat (de) dames op dit forum niet gereageerd hebben? Ik heb van meerdere dames privéberichten ontvangen en we hebben het geregeld. Het was een zeer geslaagde dag die we zeker nog gaan herhalen.

Mijn plan is om aanstaande woensdag 13 december weer een dag te gaan.

Wil je nog steeds alleen dames mee? ;)

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Haha idd😜

Vaak genoeg ga ik met mannen samen skiën. Omdat ik daar mogelijkheden in overvloede (vrienden, hobbyclubgenoten, kennissen, klanten, collega’s, ex-collega’s) heb, en ik graag de man/vrouw-verhouding meer richting het evenwicht zou willen brengen, vraag ik dames.

Morgen, donderdag 8 februari ga ik ook weer. De weersverwachting is uitstekend: enigszins zonnig, bijna windstil en overdag de temperaturen ook onder het vriespunt. Met zijn tweeën of drieën is veel gunstiger.in alle opzichten.

Ik wil mij best verkleden als dame hoor, dat schijnt wel een dingetje te zijn tegenwoordig… :p

Ik begreep dat Renate van der gijp interresse heeft om een dagje mee te gaan. Ook Sjors zijn vriendinnetje wil ooit waarschijnlijk ook wel eens een dagje naar de sneeuw.

Born to Ride

Jongens, misschien is Jan01 wel zo ruig als een … ;) En heeft hij het met dames gewoon gezelliger…

I can stick uphill ice, on my saucer...

De grap is gemaakt. Reageer vanaf nu aub alleen on-topic.

Click. Click. Peace

Ben van plan om aanstaande maandag 19 maart, of dinsdag 20 maart één dag te gaan. Alleen serieuze reacties s.v.p. Zie mijn eerste bericht van 12 januari 2017 a.u.b. Iedere reactie (en zonodig reageerder) wordt in de gaten gehouden door forumadministrateur Rogier.

Plaats een reactie