's Nachts rijden

wij rijden ook altijd s’nachts, tot nu toe altijd lekker rustig op de weg geweest, kinderen slapen gewoon, en ik heb er geen moeite mee, komt deels door mijn werk waar dagen van 24 uur of langer niet ongewoon zijn, voor mij maakt het eigenlijk geen verschil of ik overdag of s’nachts moet rijden, van te voren rust pakken, en daarna rijden maar.

Wij staan gewoon vroeg op uurtje 3/4. Ik ben een ochtendmens en rijd graag naar het licht toe. Meestal begin ik met rijden en doet mijn vriend het laatste stukje in de bergen waar ik hem heel blij mee maak. (Lekker scheuren in de bochten en ik mag genieten van de uitzichten). Zolang we maar voordat het donker wordt aankomen. Zou best nog eerder willen aankomen (en meer skiën) maar ik weet niet of ik dit ooit zou doen. Het blijft toch gewoon een flinke afstand, soms baal ik dat ik een Nederlander ben, en niet gewoon een Francaise, Oostenrijker, Zwitser, Duitser of Italiaan. Ik ben teveel een kaaskop, maar ik mis bergen in mijn eigen landje. We have to deal with it.

Plaats een reactie