Blauwe pistes naar Landal

Dit onderwerp gaat over de bestemming Winterberg

Wij gaan volgende week een weekend naar Landal Winterberg. We zijn wel 2 keer eerder op wintersport geweest, maar willen toch nog een beetje de rode pistes vermijden.

Nu zie ik op de kaart alleen maar rode pistes naar Landal toe lopen. Weet iemand of het mogelijk is om vanaf de Herrloh of vanaf de Poppenberg over een blauwe piste terug te skien naar Landal? En hoe moeilijk zijn de rode pistes vanaf Herrloh en Poppenberg terug naar Landal?

Ook zie ik op Google Maps een blauwe piste vanaf de Bremberg helemaal naar Landal, maar op de pistekaart staat deze niet. Weet iemand of deze piste er is?

Dank…

De rode pistes in Winterberg halen het maar nauwelijks bij de blauwe in de Alpen. Ik zou me daar niet zo druk over maken wanneer je al twee keer eerder hebt geskied.

Die rode is bovenaan lichtblauw en als je een huisje bovenaan Landal hebt blijf je op dat stuk! Het laatste stukje is iets steiler maar heel erg breed dus no worries!

als je van landal naar de poppenberg kijkt is de linkerkant heel eenvoudig, zeker niet meer dan blauw. Dan met de Surenberg naar boven, en dan ben je bij landal. Eventueel langs de sleeplift naar beneden, die afdaling is ook blauw.

Vanaf de poppenberg de 22 omhoog en dan kun je via de blauwe met sleep naar het park.

Heen moet je wel over de rode, maar ja… dat is ook geen hele spannende.

Dank je wel voor de antwoorden.

Weet iemand toevallig of je vanaf de top van de Bremberg direct terug naar Landal (onderaan lift 5) kan skien. Daar staat wel een blauwe piste op Google Maps, maar is op de pistekaart niet te vinden …

@fertigo bij voldoende natuursneeuw kan je daar via een pad komen. Die ligt iets boven de ‘kom’ waar je daar doorheen skiet. Dat is even goed opletten daar.

Born to Ride

Plaats een reactie