Accommodatie zondag-zondag

N.a.v een eerder bericht van mij over op zondag reizen, vroeg ik me af of er mensen ervaring hebben met accommodaties in Oostenrijk die in het hoogseizoen vanaf zondag beschikbaar zijn.

Wij zijn de week voor kerst in zell am see geweest. Chalet sonnberg 30 geboekt via sunweb
aankomst van donderdag tot donderdag, of zondag tot zondag.

@Mickey,

Ja, afgelopen jaren in Kleinwalsertal, Faschina/Damüls en dit jaar in Seefeld van zondag tot zondag. Allen in voorjaars (carnaval) week. Ik boek wel rechtstreeks bij accomodatie.

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Hoewel het nét niet in Oostenrijk ligt (maar aan de Duitse kant van de grens), is misschien Oberstdorf ook interessant. Oberstdorf ligt in hetzelfde skigebied als het Oostenrijkse Kleinwalsertal. Hier hebben wij altijd gemakkelijk de dag voor het uitkiezen. Bij huisjesaanbieder Stefanie Blattner (100+ huisjes) kan je kiezen voor zaterdag of zondag.

Geen enkel probleem :-).

*bericht bewerkt door Romana op 23 jan 2017 13:30

Haus Gassner in Niedernsill

Afgelopen drie jaar dit gedaan in Saalbach, Schladming en Sölden! Wel rechtstreeks bij d’r accommodatie, zoals hierboven ook al aangegeven is.

Gewoon rechtstreeks bij accommodatie boeken. Ik doe dit nu al 3 jaar op rij. Ik kan het een ieder aanraden. Nou ja… liever niet natuurlijk ;-)

*bericht bewerkt door Brigitte68 op 23 jan 2017 16:29

Ik verhuur mijn appartement altijd van zondag tot zondag. Ideaal voor onszelf en voor de mensen die het huren. Geen files, geen drukte in de plaats als je aankomt en vertrekt. En je kunt skiën op de meest rustige dag van de week: zaterdag. Kortom: Ideaal!

Volg mij op Twitter @SkieurVT

Als je je gebied of deelgebied weet, dan zoeken op de site van de lokale of regionale vvv danwel tourismusverband. Meeste accomodaties zijn daar wel bij aangesloten. Succes

Plaats een reactie