Tijd voor nieuwe skies?

Hoi mensen,
Ik ski op Volkl Racetigers RC van 2007 (nieuw gekocht 2008). Hard werken soms, maar ze gaan geweldig.
Is het tijd voor nieuwe skies? Wanneer is een ski op? De kanten zijn zeker niet op.
Bedankt, J

Dan zijn ze niet op. Het kan natuurlijk dat je toch wat anders zou willen, maar je huidige ski is nog niet dramatisch achterhaald of zo. Je zal wel verschillen voelen, vooral in dat ‘hard moeten werken’.

Zolang je ski geen schuimkern heeft (en met de racetigers is dat geen probleem) hoef je je geen zorgen te maken. Zolang ze kanten hebben en ze geweldig gaan, zijn ze zeker niet op… Dus als je jezelf (of iemand anders) ervan moet overtuigen dat een tweede paar ski’s echt wel aan de orde zijn, ga je een ander excuus moeten zoeken ;-).

Wil je nieuwe ski’s? Ja? Latten uit 2007 kunnen echt niet meer!

Wil je geen nieuwe ski’s? Dan zie bovenstaande antwoorden.

Als je twijfelt, huur een keer een mooi setje. Nadeel: goede kans dat je ze niet meer terug brengt (been there, done that :))

Edwin van Riel

Als je twijfelt, huur een keer een mooi setje. Nadeel: goede kans dat je ze niet meer terug brengt (been there, done that :))

evr66 op 24 jan 2017 08:12

Je bedoelt hopelijk dat je ze meteen gekocht hebt? Want iets huren en dan nooit meer terug brengen vind ik toch niet zo netjes… ;)

Met die valse ID kaart en het jaar erop gewoon een ander skigebied kiezen, moet het goed komen ;)

Als je twijfelt, huur een keer een mooi setje. Nadeel: goede kans dat je ze niet meer terug brengt (been there, done that :))

evr66 op 24 jan 2017 08:12

Je bedoelt hopelijk dat je ze meteen gekocht hebt? Want iets huren en dan nooit meer terug brengen vind ik toch niet zo netjes… ;)

GiGi op 24 jan 2017 08:41

Haha, inderdaad, de deal was om precies te zijn: ik koop ze, maar als ze minder zijn dan je zegt, heb je ze vanavond terug en gooi je ze maar in de verhuur :) Achteraf niet nodig en de volgende dag nog een setje gaan kopen :):):)

Edwin van Riel

Dank je wel mensen.
Ik hou ze nog gewoon…
J

Plaats een reactie