Burton snowboardboot ruler

Ik ben gegrepen door het snowboardvirus zoals sommige misschien gezien hebben door mijn vragen op dit forum. En ik begin aardig mijn gear compleet te krijgen.

Aangezien ik toch zeer regelmatig, bijna wekelijks ga boarden met mijn vriendin (zij skiet). Wil ik toch investeren in mijn eigen schoenen. Nu heb ik volgende schoenen gezien, maar ik zou graag jullie advies willen?

https://www.asadventure.com/nl/p/burton-snowboardboot-ruler-…

Andere raad, tips en ideeën zijn altijd welkom!
Ik ben lichtgevorderd.

Alvast bedankt.

Passen! Belangrijkste is dat je schoen je voet goed fixeert zonder ergens te knellen.

Verder afhankelijk van wat je wil doen kun je een stijvere of meer flexibele schoen kiezen. Deze zit gewoon ergens in het midden dus kun je alle kanten wel mee uit.

Absoluut gaan passen, zit veel verschil in, begint al bij de maat.

Zeker passen , ze vallen heel smal, ik heb de ruler wide genomen en ik heb geen extreem brede voet…

De Burton snowboardboots vallen over het algemeen smaller, ik ben overgegaan op de Salomon snowboardboots. Dus voordat je een keus maakt zou ik naar een fatsoenlijke snowboardwinkel gaan en er meerdere passen.

Ik ben vandaag dus gaan passen bij duijvestein in landgraaf. Hier bleek toch dat ik een lange smalle voet heb. Uiteindelijk bleek de ride lasso toch echt heel prettig te zitten. En die heb ik dan ook maar gekocht :)

Bedankt voor de adviezen weeral

Plaats een reactie