Serre Chevalier, 18 tot 25 maart 2017

Wie maken wij enthousiast voor een week skiën/borden in Frankrijk, Serre Chevalier?

Vandaag hebben wij, Pieter 37, Rienk 40 en Maaike 39, via dit forum met elkaar kennis gemaakt en besloten om een weekje wintersport te boeken naar een mooi en uitdagend skiegebied in Frankrijk, genaamd Serre Chevalier. Er is nog plek voor 2-3 enthousiaste skiërs/borders m/v in het appartement. Voor het evenwicht van het reisgezelschap zou het zeker leuk zijn als ook een vrouw zich aanmeldt.

Alles is geregeld! Kijk op Bizztravel.nl Residence le Hameau du Rocher Blanc I en II voor het 4-kamer appartement. Prijzen zijn inclusief skipas en gaan vanaf € 455,- excl. reserveringskosten naar beneden !!! bij iedere extra deelnemer, tot € 385,-.

Vervoer per auto is ook geregeld, inclusief de mogelijkheid om je eigen skies mee te nemen. Natuurlijk zijn boarders ook van harte welkom.

Reageer direct of via een pb. We horen graag!

Groeten,
Rienk, Pieter en Maaike

*bericht bewerkt door Maaike1978 op 05 feb 2017 22:10

Hey, ik heb me net pas ingeschreven op dit forum maar al lang een stille meelezer, het lijkt me leuk om mee te gaan als er nog plaats is. Info over mezelf: licht gevorderde boarden van 24 jaar en kan gecontroleerd de rode piste af. Zwart lukt ook wel alleen daar mist het nog een beetje aan techniek. Stuur me maar een Pm als er nog plaats is;)

We maken vorderingen en zijn nu met 4 heren (26-37-40-45) en 1 dame (39).

De groep bestaat uit 3 skiërs en 2 boarders.

We zoeken nog een gezellige dame die bereid is om een slaapkamer te delen met mij.

Ook zijn er nog twee heren 24 en 26 die plannen hebben om een tweede appartementje te vullen. Dus mogelijkheden genoeg om nog aan te haken!

Sportieve groet!
Maaike

Zijn er nog mensen geïnteresseerd om aan te sluiten bij onze reis? We zijn momenteel met 6 heren en een dame en er is nog plaats voor 2 personen. Het tweede appartement is nog niet geboekt maar met nog 2 personen komt het uit op €400,- p.p. Vervoer is al aanwezig en de skipas zit erbij inbegrepen. Als je interesse hebt stuur je 06 in een pm dan voegen we je toe aan de WhatsApp groep;)

Ha, wanneer is de reis? Misschien lees ik niet goed maar zoe het zo snel niet… ik, vrouw, 52 en ervaren skiër. Groetjes!

18 t/m 25 maart;)

Thanks, luid en duidelijk in de titel ?, dan had ik al eerder ontact over deze reis… die week lukt me helaas niet…

Thanks, luid en duidelijk in de titel ?, dan had ik al eerder ontact over deze reis… die week lukt me helaas niet…

Hallo enthousiaste wintersporters,

Wat goed dat jullie al geboekt hebben. Ik ben nog zoekende naar een gezelschap voor de wintersport in de week van 18-25 mrt of 25 mrt-1 april. Ik ben een vrouw van 38 jaar, kan skiën maar wil graag gaan snowboarden. Is er nog een plek vrij?

gr. Suzanne

Jazeker! We zijn nu met zijn 8-en en zijn nog op zoek naar extra gezelschap. Bij Maaike op de kamer is nog steeds ruimte maar in ons tweede appartement zijn ook nog vrije plekken. Dus mochten er nog meer mensen zich willen aansluiten dan zijn die ook meer dan welkom! Vervoer komt ook goed. Als je interesse hebt kunnen we je wel toevoegen in de whatsapp groep, stuur dan maar even een berichtje.

Groetjes,
Robbert (en de rest)

Nog mensen interesse? Dames welkom voor de balans ;-)
Leuke groep enthousiaste sneeuwliefhebbers!

Plaats een reactie