Tips Dalmuls/Mellau

Dit onderwerp gaat over de bestemming Damüls - Mellau

Wij zoeken voor volgend jaar;

  • sneeuwzekergebied
  • rond 50 tot 100 km
  • gebied geschikt voor families (kids leeftijd rond 10 jaar)
  • accommodatie in de buurt van piste of op korte afstand
  • accommodatie type: appartement (2x)
    -reisafstand 800-900 km
    (Verblijven nu voor 2e jaar in oberjoch, bevalt zeer goed zitten vlakbij piste, alleen niet sneeuwzeker)
    We denken aan damuls of mellau. In welke plaats kun je beste verblijven en tips voor accommodatie welkom! Andere tips ook welkom

Damuls/Mellau is hetzelfde gebied, precies wat je qua aantal kilometers zoekt. Goed aan-een-gesloten skibaar.
Appartementen zitten er in Damuls weinig, wel veel hotels met ski-in-out. Mellau ligt wat lager en kent wel de nodige appartementen (zelf geen ervaring daar). Met de gondel ben je dan ook in no-time boven en de dal-afdaling is vaak open. Wel een rood bospad met een paar pittige stukken voor beginners erin!
Als je het niet erg vindt om elke morgen een kwartiertje in de auto te moeten stappen kun je ook in de omgeving rondkijken, schilt vaak aanzienlijk! Check out http://www.tiscover.com!

Het Brandnertal kan ook leuk zijn. Bij verblijf in Brand zit je in een plaats vlakbij de liften naar boven. Bij verblijf in burserberg heb je genoeg appartementen aan de piste.

In Damüls zitten een hoop appartementen hoor. Schrijf het toeristenbureau even aan met je eisen en wensen. Dan krijg je alles je mailbox ingeschoten en hoef je zelf niet te zoeken.
Of via Tiscover zoeken op FeWo.
P.S. Voor Tiscover ben je waarschijnlijk wat vroeg in het jaar. Ik denk dat je nog weinig hits zal hebben.

*bericht bewerkt door Skimams op 21 feb 2017 16:55

mama on a mission in the snow

In Damüls zitten een hoop appartementen hoor. Schrijf het toeristenbureau even aan met je eisen en wensen. Dan krijg je alles je mailbox ingeschoten en hoef je zelf niet te zoeken.
Of via Tiscover zoeken op FeWo.
P.S. Voor Tiscover ben je waarschijnlijk wat vroeg in het jaar. Ik denk dat je nog weinig hits zal hebben.

Rachel-P op 21 feb 2017 16:52

Zou ik nu doen. Wij deden dat afgelopen zomer en ik belde ook met enkele VVV’s, waar ik gewoon te horen kreeg dat alles vol zat. Gaat nu wel iedereen tegelijk op vakantie [behalve de Noorderlingen ;) ].

Net een appartement geboekt Haus Brugge in Mellau. Het is eind maart dat ik er ben. Spreek me na die tijd even aan als je benieuwd bent naar de ervaringen. Op zoover krijgen ze in elk geval een 9,5 gemiddeld.

Daarom schrijf ik ook: schrijf het toeristenbureau aan ?

In Damüls zitten een hoop appartementen hoor. Schrijf het toeristenbureau even aan met je eisen en wensen. Dan krijg je alles je mailbox ingeschoten en hoef je zelf niet te zoeken.

Of via Tiscover zoeken op FeWo.
P.S. Voor Tiscover ben je waarschijnlijk wat vroeg in het jaar. Ik denk dat je nog weinig hits zal hebben.

Rachel-P op 21 feb 2017 16:52

Zou ik nu doen. Wij deden dat afgelopen zomer en ik belde ook met enkele VVV’s, waar ik gewoon te horen kreeg dat alles vol zat. Gaat nu wel iedereen tegelijk op vakantie [behalve de Noorderlingen ;) ].

Mart2 op 21 feb 2017 17:00
mama on a mission in the snow

@tanjae Als appartementen Schesaplana je wat lijkt: pb me dan even met data; ik spreek vanavond de eigenaresse.

mama on a mission in the snow

Plaats een reactie