halve dagen skiles kinderen Riezlern

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kleinwalsertal - Oberstdorf

In dit gebied worden volgens onze navraag bij de skischolen geen groepslessen gegeven voor halve dagen voor kinderen.
We overwegen halve dagen priveles en omdat we lessen in een groep leuker vinden dan in je eentje zoeken we 3 of 4 kinderen,5 -6, jaar die ca 1 week les hebben gehad.
We zouden dan samen “priveles” kunnen boeken voor een dag of 2-3 en de kosten delen.
Iemand interesse?
We gaan volgende week vanaf 24 februari, we willen beginnen met de les op maandag.
Reacties van skileraren met tips zijn ook welkom.

Hoi bij skischule Bödmen-Baad kan je voor kleine kinderen (3-5-6 jaar) de lessen beginnen ook op maandag, het is wel in Mittelberg, niet in Riezlern, ik weet dat het bij de skischool van het Alarthotel ook kan, dat is skischule Mittelberg, daar worden de kids smiddags opgevangen

Ski you later!

Bedankt, we kennen de Burmi clubs, maar voor ons is dat niet de bedoeling.
We zoeken 2 of 3 of 4 kinderen met 1 week ervaring om een eigen groepje te vormen waarmee we een prive skileraar kunnen bespreken voor 2 uur skiles per dag, we delen dan de kosten.
Hele dagen les vinden we voor een 5 jarige te veel en lunch en middag doen we graag zelf.
We hopen dat het Kleinwalsertal in de toekomst halve dagen les gaat aanbieden.
Volgens ons is er zeer zeker een markt voor.

Er zijn ook skigebieden waar kinderen 3 uur skiles achter elkaar hebben (met een korte drink/snack pauze). Skiles is dan 's morgens of 's middags.

Wij vinden dat ideaal. Na de skiles samen lunchen en dan 's middags samen skiën. Heel fijn vinden onze kinderen dat.

Maar ik begreep dat sommige ouders dat helemaal niet fijn vinden omdat ze dan zelf niet de hele dag op stap kunnen zijn. En daar gaat je uitgebreide, luxe en rustige (kinderloze) lunch op de piste.

O dat begreep ik niet. Ik ben 13 en kom hier al jaren. Eerst om te spelen en later om te skiën. Zo heb ik het gedaan net als mijn broertje en zusje. Ik hen zelf motorische achterstand dus was pas toen ik 7 was naar kinderland. Begrepen ze bij Bödmen Baad goed. Goeie skischool. Aanrader. Ik les nu niet meer dus privéles met echte kleine beginners. Nee

Ski you later!

kan je niet hen gewoon opgeven voor de skiles en dan na de ochtend gewoon thuis laten… ik denk dat als je niemand vind toch de goedkoopste optie is en in groep is natuurlijk altijd leuker.

in frankrijk heb vaak 3 uur les. ( alleen in veel gebieden is dit nu 2 uur geworden in hoogseizoen. )

Plaats een reactie