Skibus Gerlos naar Konigsleiten

Hallo, ik heb al veel gelezen over de skibus die in dit gebied rijdt maar ik kom verschillende info tegen. Mijn vraag is:

  • Rijdt er een skibus tussen Gerlos en Konigsleiten? En mag je daar ook in rijden als je skipas nog niet geldig is (is namelijk voor de dag dat ik aankom).
  • Hoe vaak rijdt de bus.

Heb zelf gezien dat er een bus in Gerlos zelf rijdt die gratis is maar die rijdt alleen binnen Gerlos. Heb ook skibussen gezien maar het rooster dat ik heb gezien, lijkt die bus maar paar keer per dag te gaan?!?

Wie o wie kan me helpen?

Het mail adres van Gerlos/Konigsleiten waarschijnlijk of iemand die er geweest is. Ik niet… :-)

E> skiën sneeuw bergen winter en warme chocolademelk

Ski you later!

Vanaf de parking bij de Isskogel kun je een bus naar of de umbrellabar pakken (komt uit bij rode 37/38). Of een bus naar Königsleiten dorp pakken (Mayrhofen, Zell, Gerlos, Königsleiten).

Zie voor tijden hier:
https://www.zillertalarena.com/nl/arena/winter/seilbahnen_sk…

Je kan hier met je skioutfit gewoon in.

Ik wist niet dat de bus in het gebied waar Ik heen ging gratis is. Dus ik in mijn skikleding in de bus. Mag volgensmij best. Denk je serieus dat een buschauffeur iedereen gaat controleren op liftpas ofzo

Ski you later!

Maar ik kom juist vanaf het vliegveld op weg naar mijn accommodatie. Heb dus geen skikleding aan maar idd geen idee of hier op gelet wordt!

Plaats een reactie