ski leraar gezocht, Saalbach Hinterglemm, vanaf 5-3-17

Gezellige skilararen: opgelet!

Ik ga vanaf 5 maart 2017 skiën in Saalbach Hinterglemm en ben op zoek naar een skileraar/lerares die tijd en zin heeft om mij skiles te geven. Ik heb wel eens op de ski’s gestaan, maar zit nog wel op beginners niveau. Ik zou het super tof vinden om na deze vakantie vlot de piste af te kunnen sjezen :). Wil jij mij daar bij helpen, laat het even weten! Mijn dank is groot!

Ingrid (31 jr)

Weet niet hoe je dit wil gaan doen? maar kun je niet ter plaatse naar de skischool gaan. Diegene die les geven zitten daar al of zijn terug in Nederland. Ga je hun dan meenemen op vakantie? Of verwacht je dat ze deze reis zelf gaan betalen ;)

Dienten Die Alte schule

Ben jij Ingrid Jansen de danseres,actrice,presentatrice.
En won jij de sbs dansshow Dancing Queen? En speelde je Monica in het televisieprogramma TopStars.
Ja dan is het wel heel verleidelijk om je skiën te leren.?

Haha Hooykaas,

That’s right. Nu nog een ster op de piste ;p.

@Elly3 (4,5,6 0f 7): Ik verwacht inderdaad van degene die mij skiles wil gaan geven dat hij/zij zijn reis zelf gaat betalen en speciaal voor mij komt overvliegen. Ik bedoel: wie wil er nu geen les geven aan een celebrity ;)

Dus als ik het goed begrijp wil je je eigen ski leraar mee op vakantie nemen? Waarom die keuze en niet daar een prive leraar boeken?
en als je echt een Celeb bent, ik wil altijd wel met je mee :)

echte mannen lopen naar boven,

Met je sterretje in de sneeuw.De eerste paar lessen ?

Zeg @MartijnUiterwijk ik had wel verwacht dat je er meer werk van zou maken!
Van niets komt niets hoor! ?

@hooykaas, gelukkig ben ik ook beter in skieen dan in flirten ;).

echte mannen lopen naar boven,

Ben jij Ingrid Jansen de danseres,actrice,presentatrice.
En won jij de sbs dansshow Dancing Queen? En speelde je Monica in het televisieprogramma TopStars.
Ja dan is het wel heel verleidelijk om je skiën te leren.?

Hooykaas op 27 feb 2017 22:32

@Hooykaas Het is Ingrid Jansen (geen dubbel S) en zei is 34 jaar oud en geen 31. Of ze moet een Fake Account hebben.
En trouwens waneer zit jij naar deze programma te kijken

*bericht bewerkt door CJAHulskamp op 01 mrt 2017 19:49

May the ski force be with you !!

@hooykaas, gelukkig ben ik ook beter in skieen dan in flirten ;).

MartijnUiterwijk op 1 mrt 2017 19:22

Ik zal nu even een gepaste stilte in acht nemen @martijnuiterwijk. Ben geen verrader hahaha

Edwin van Riel

CJAHulskamp ?
Ik kijk eigenlijk nooit naar dat soort programma’s ?
Ja dan is Ingrid een energieke,gedreven vrouw die creativiteit en gezond verstand in de juiste dosis graag combineert.
We gaan aan de podotherapie in combinatie met reflexzone-therapie CJA.

Haha @evr66. Jij was toch de cassanova van ons 2? Iets met een camelbak

echte mannen lopen naar boven,

@thijsmeeusen helpt je graag verder

Gang is alles

Plaats een reactie