Blijkbaar geen ski's nodig skischoenen zijn genoeg

Wat een held! Niets geen radius, niets geen camber, flex of rocker. Gewoon skiën op het plastic van je skischoenen…

https://www.facebook.com/goflythere/videos/955637534572527/…

Click. Click. Peace

Lol :D

Maar staat hij nou op allmountain schoenen of heeft hij pistesloffen? En ik ben wel benieuwd naar de radius van zijn zolen :)

@Hessel Ik verwacht in ieder geval dat er geen vibram onder zit. ;-) Anders overstijgt deze man de heldenstatus van superman.

Click. Click. Peace

@Rogier in de zomer wel eens een sneeuwveld afgedaald op mijn vibram bergschoenzolen. Dat was niet zo vloeiend als het filmpje, maar gleed nog best aardig:D

@Hessel Het kan zeker, ik doe het ook vaak in de zomer. Maar het ‘hapt’ toch wat sneller dan puur plastic ;-)

Click. Click. Peace

@Rogier Ken je deze al?
Sled Dogs Snow Skate. :-) Geen ski meer nodig.

http://sleddogsusa.com/

null

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Hahaha wat is dat nou weer ;-)

Een biertje voor wie daarmee de Tunnel in Alpe d’huez afdaalt ;-)

Click. Click. Peace

Hahaha wat is dat nou weer ;-)

Een biertje voor wie daarmee de Tunnel in Alpe d’huez afdaalt ;-)

Rogier op 2 mrt 2017 09:39

En twee voor het landen van een backflip :D

Ik deed dit een aantal jaar geleden nog wel eens. Een vriend van mij ging dan voor met mijn ski’s op zijn schouder terwijl ik achter hem aan ging op mijn skischoenen. Net alsof mijn ski’s waren gestolen. Het was best komisch als je mensen ziet kijken, maar ook erg gevaarlijk. Je valt veel sneller en ik neem aan dat je niet verzekerd bent als je iets breekt

When winter is life

sledge dogs ideaal voor zo een soort piste. Op ijs wat minder…

Heel leuk !!
Al voordat de big foots werden ´uitgevonden´ had ik oude ski´s gelijk zo achter de punt afgezaagd dat er nog net een skischoen op kon, hiermee kon ik uitstekend wedelend steile piste´s af (ik deed t omdat ik dacht dat je op de piste toch niet zo´n lange ski tbv draagvermogen nodig zou hebben, die man op z´n skischoenen zakt er ook helemaal niet diep in)
Maar…ik moest altijd heel erg achterover hangen omdat de punten anders zo´n wrijving hadden dat ik meteen over de kop sloeg (en dat was een behoorlijke aanslag/goede oefening voor m´n bovenbeenspieren)
En dat valt me hier op , dat doet deze man op zijn skischoenen helemaal niet zoveel !
Vorig jaar had ik een afgebroken toerenbinding. maar voorzichtig skiënd kon/durfde ik nog wel naar beneden te skiën. toertochtje helaas wel op moeten geven (binding op kosten v d importeur vervangen omdat ik vond dat zoiets gewoonweg niet mag gebeuren, ondanks dat het ´oudjes´ waren)

.

*bericht bewerkt door Vollca op 02 mrt 2017 17:42

Hoe wax je je schoenen dan??

Ik zag er hier in Valmeinier iemand van de piste af komen op alleen maar schoenen (met idd afgeronde zolen).
Vroeg me al af wat voor schoenen het waren (zag er namelijk wel grappig uit en hij kwam er redelijk mee naar beneden)

ziert er leuk uit…voor iemand met platvoeten

Mooie trucage!

Aftellen maar!

Ik denk dat het Yoda was ?

null

When life gets too complicated.... SKI

Plaats een reactie