aansluiten bij grote groep

hallo,
ik wil nog graag alleen op wintersport dit jaar.
Ik wil me graag aansluiten bij een grote groep waarbij ook mensen zitten in dezelfde situatie als ik.
Liefst in mijn leeftijdscategorie. ik ben Belg M 31j.

Bestaan er groepsreizen voor singles? bestemming maakt niet uit.

Ik volg deze even mee, moest iemand nog interesse of een aanbod hebben die interessant is. 30 jarige snowboarder die alle pistes vlot afkomt.

Hoi, Ik denk dat er best wel wat mensen zijn die misschien nog een keer willen gaan :)
Wanneer wil je precies gaan en welke bestemming?
Ik vertrek over 10 dagen met 2 fransen en 3 chinezen ;)

Ik kwam SingleSnow.nl dit jaar tegen op de piste in Koningsleiten. Waren met een groep van 60 personen en meerendeel gewoon bezet maar wilden graag naar de wintersport en konden niet met familie/ vrienden!
Zag er erg gezellig uit.

Er bestaan genoeg weekreizen voor alleenreizende, alleen voor een weekend wordt het lastig volgens mij…
Mocht iemand een wintersport-weekend voor alleenreizende, hoor ik het (ook) graag :-)

kijk eens bij sneeuwbanen. Hier in Nederland heb ook sneeuwbanen of skirolbanen die reizen organiseren. bijv snowsportcenter heeft in april nog een reis naar valto tijdens de dutchweek.

Er zijn wel organisaties moet even google op single en wintersport kom je vast wel een aantal tegen.
maar vaak gaan die een week.

of misschien , zelf geen ervaring mee?
http://www.dynamicholland.nl/single-reizen-wintersport/overz…

hoi, ook wel zin om een lang weekendje te gaan snowboarden! helemaal de smaak te pakken na vorig jaar voor de eerste keer op de berg te hebben gestaan, maar niemand die echt ‘geld en tijd’ heeft om mee te gaan… moesten jullie nog willen gaan, laat maar iets weten (30jaar V)

Hoi,
Ook ik wil nog wel een paar dagen gaan snowboarden.
Liefst in het weekend van 01/04. Dat is natuurlijk wel al redelijk kortbij.
Gebied maakt niet zoveel uit. Als er nog maar voldoende sneeuw ligt.
Ik ben 42 kom uit Belgisch Limburg.

Groetjes
Peter

Peter

oh een mede limburger :) tof! ik zou wel pas vanaf 13 april kunnen, zou leuk zijn om wat volk bij elkaar te krijgen dan

Klinkt goed, lukt helaas op werk niet meer om.dit seizoen nog vrij te krijgen. Iets om te onthouden voor komend jaar? Heb al eerder via wintersporters super leuke groep mensen ontmoet. Ben zelf v30, snowboarden. Al die reacties van snowboarders in deze leeftijdscategorie spreekt me wel aan!

top! heel goed plan :) dan kunnen we goed op tijd iets regelen

Ik ben weer weg op 2-4, naar Stubai voor een weekje, en ja ben ook van de "goede kant Limburg ;-)

Is er een goede kant aan Limburg? ?

oh een mede limburger :) tof! ik zou wel pas vanaf 13 april kunnen, zou leuk zijn om wat volk bij elkaar te krijgen dan

wen dy op 23 mrt 2017 09:52

Hoi Wendy,
Zo laat lukt niet meer voor mij.
Misschien volgend seizoen?

Is er een goede kant aan Limburg? ?

GiGi op 23 mrt 2017 17:55

alleen maar goeie kanten ??

Weekend van 1 april klink verleidelijk. Kan wellicht nog wel een dagje vrij regelen.
Vrouw, 30. Ervaren snowboarder. Brabander. :-)

Heb best nog zin in een lang weekend skiën, dus laat iets weten als er wat gepland is/wordt.
Ervaren skier, Nederlands Limburg.

Hoor het wel

ik heb superveel zin om te gaan maar kan pas vanaf 13 april helaas :(

ik heb superveel zin om te gaan maar kan pas vanaf 13 april helaas :(

Hi! Wie heeft nog steeds zin in een voorjaars wintersport. Ik kan ook na 13 april. Eigenlijk v.a. 22 april. Zou het een briljant plan vinden en ben dus op zoek naar reisgenoten. Kom uit mooie Twente. Man. 41Jr. Gemiddelde sskiër. Ik hoor graag.

Plaats een reactie