Factcheck: "Meer doen om lawine-ongevallen te voorkomen"

Die “goede” naam te grabbel dat doet ie dan wel zelf. Hij is immers zelf verantwoordelijk voor zijn eigen berichten, lijkt mij. Ik vind zijn schrijfwijze op facebook/zijn website vaak ook zo overdreven en subjectief. Dat slaat echt nergens op. Begin februari schreef ie dat er een elfstedentocht zou komen, op bijna zeker! Die weerberichten van hem zijn echt om te huilen, maar dat is mijn mening. Brengt het gewoon veel te subjectief en probeert veel e vaak, mede door die media berichten, zieltjes te winnen voor zijn site en dan vervolgens altijd afsluiten met dat gelul over die renault katjar…toe ff. Ik heb niks tegen 'm, dat kan niet, maar wel op de manier hoe hij dingen schrijft en overkomt ;)

Not all who wander are lost

@Marijnt @Rogier @Matthias123 Ik had inderdaad al begrepen dat het niet de eerste keer was dat dit speelde, maar zoals ik al zei zou het de redactie sieren als ze geen standpunt innemen in deze welles-nietes discussie en de reacties van beide kanten even plaatsen. Blijkbaar is het de keuze om dat niet te doen, wat betekent dat de redactie duidelijk anti-Hajo is en dus niet volledig objectief is op dit gebied. Zoals ik al zei heb ik er geen enkel belang bij, maar als het je nou echt gaat om kennis en informatie zo breed mogelijk delen, is objectiviteit op alle fronten toch wel fijn…

Rogier120 op 15 mrt 2017 13:06

Het is geen welles niets discussie. De zaken die Hajo laat opschrijven door een journalist zijn gewoon absurd.

Click. Click. Peace

@Rogier120 Hajo is “autodidactisch journalist” en heeft een eigen pr bureautje gerund…dan mag je op zijn minst verwachten dat hij weet hoe media werkt. Zijn verweer op wepowder vind ik dan ook (op zijn zachtst gezegd) wat zwakjes en mosterd na de maaltijd. En het staat hem vrij hier ook een toelichting te plaatsen, dus de vergelijking die je trekt vind ik op mijn beurt dan weer stijlloos…

Plaats een reactie