Skimaatjes gezocht (ruim) rond de 50 na 26 maart

Helaas geen maatjes in eigen vriendenkring gevonden die in zijn voor nog een weekje skiën. Zo jammer, want het is nu spotgoedkoop. En in je eentje skiën en eten is te saai. Een kamer voor mezelf is wel belangrijk. Mijn voorkeur gaat uit naar een hooggelegen gebied zoals bijvoorbeeld Val Thorens of Les Menuires. Vervoer per bus of vliegtuig.
Zijn er meer mensen die daar zin in hebben?
Ik ben een gemiddelde skiër, houd wel van kilometers maken en n drankje en een hapje, maar geen uitgebreide apres ski toestanden.

Hallo,
Als 52 jarige skiliefhebber is een weekje Trois Vallées, Tignes, Les Arcs… zeker te overwegen.
Ik ben van de Regio Leuven (België).
Eén ding delen we alvast: “Ik ben een gemiddelde skiër, houd wel van kilometers maken en n drankje en een hapje, maar geen uitgebreide apres ski toestanden.”

Maar even afwachten Johan of zich nog meer mensen melden, zou leuk zijn om met minimaal vier mensen te gaan.

johannah ik zoek het zelfde het liefst met de kerst ben gemiddelde skieer weet jii 50 ers die meewillen naar les menuires groetjes katja

Kan ook in maart ???

Helaas geen maatjes in eigen vriendenkring gevonden die in zijn voor nog een weekje skiën. Zo jammer, want het is nu spotgoedkoop. En in je eentje skiën en eten is te saai. Een kamer voor mezelf is wel belangrijk. Mijn voorkeur gaat uit naar een hooggelegen gebied zoals bijvoorbeeld Val Thorens of Les Menuires. Vervoer per bus of vliegtuig.
Zijn er meer mensen die daar zin in hebben?
Ik ben een gemiddelde skiër, houd wel van kilometers maken en n drankje en een hapje, maar geen uitgebreide apres ski toestanden.

Johannah op 14 mrt 2017 17:33

Hoi Johannah,

Ik wil graag gaan skieen,
wel op een paar advertenties gereageerd
maar de een wil 2 weken, (is wel erg lang) en de ander is al 1000 euro zonder reis.
Wil je dit jaar nog skieen en of is er nog een plekje vrij voor een beetje een normale prijs.

Graag hoor ik van je,

Groetjes Marloes
57 jaar, ervaren skieer ( niet technisch top)

@mgeelen oud topic van afgelopen maart

Dienten Die Alte schule

johannah ik zoek het zelfde het liefst met de kerst ben gemiddelde skieer weet jii 50 ers die meewillen naar les menuires groetjes katja

cbonkie op 25 aug 2017 11:39

Mijn oproep van was van begin 2017. Ik heb nu een Kerstreis geboekt bij Singlesnow naar Konigsleiten. Is dat misschien ook iets voor jou? En ik ben wel in voor nog een skivakantie later dit jaar. Begin februari 2018?

Hoi Johannah,

Leuk dat je nog reageert!

Ben nog even aan het wachten voor een reactie voor eind januari ergens maar zou best nog een keertje in maart willen. …
Zodra ik weet hoe en wat dan nog even kijken of het met data en werk uitkomt , oke/!

Groet,Marloes

Kerstreis wordt het niet meer, al andere afspraken gemaakt.
Veel plezier en geniet ze!

Als zeer ervaren single skiër zoek ik een of meer reisgenoten. Het gaat mij vooral om de sportieve kant van het skiën en minder om de gezelligheid. Vanwege de prijzen en de piste-kwaliteit heeft Frankrijk mijn voorkeur. Ik zoek aansluiting bij niet-rokers, wil logeren in een appartement waar zelf onze gezonde maaltijden bereiden. We kunnen vooraf kennis maken en de vakantiedata zijn nog open, als het maar geen hoogseizoen is.

huub@bellemakers.eu
0302934671

Huub

Hoi Johanna.
Nog zin in lastminute 2/3 of 9/10 mrt voor weekje.?
Laat het dan ajb snel horen. Moet binnen paar dagen beslissen .
Zie nog leuke lastminutes
Groet Marloes

Hoi Marloes, dit bericht was van 2017. Ik ben inmiddels al twee keer wezen skiën en net terug, dus voorlopig zit het er niet in. Misschien eind maart nog een dag of 4, als het werk én het weer het toelaat?
Doe anders zelf nog even een oproepje!

hoi ik wil wel mee op 25 mrt ben 60j en ski de hele dag door. het lief een groot gebied.
ik heet Rien en rijd in Ford transit dus ruimte zat . je kan me bellen op 0627346177.

*bericht bewerkt door Ballegm op 24 feb 2018 16:22

hoi ik wil wel mee op 25 mrt ben 60j en ski de hele dag door. het lief een groot gebied.
ik heet Rien en rijd in Ford transit dus ruimte zat . je kan me bellen op 0627346177.

Ballegm op 24 feb 2018 16:18

mijn email is rien1957@upcmail.nl

*bericht bewerkt door Ballegm op 24 feb 2018 18:08

Hoi Marloes, dit bericht was van 2017. Ik ben inmiddels al twee keer wezen skiën en net terug, dus voorlopig zit het er niet in. Misschien eind maart nog een dag of 4, als het werk én het weer het toelaat?
Doe anders zelf nog even een oproepje!

Johannah op 17 feb 2018 08:47

dit was in 2017 handig

Plaats een reactie