Paas ski 12 april tot en met 17 april

Ik ben net terug uit Italie maar wil eigenlijk nog een keer proberen dit jaar een paar dagen te gaan skiën. bv woensdag weg en maandag met Pasen terug. Ik heb geen ervaring met dit soort forums maar krijg binnen mijn eigen vrienden kring de handen niet op elkaar om nog een paar dagen te gaan skiën, vandaar dat ik dit eens probeer. Ik ben zelf een gevorderde skiër, echter niet iemand die om 8 uur op de piste staat. Lekker door skiën maar ook even lekker relaxen/gezellig is mijn motto. Apres ski kan, maar hoeft niet perse
Waar ik aan denk is bv Tignes, Solden of Zwitserland als het maar hoog is, verder maakt het mij niet echt uit Vervoer is geregeld.
Welke skiester (ongeveer 40 jaar) wil ook nog graag even een paar dagen gaan skiën. Ik ben zelf 49 jaar oud.

[quote]Ik M49 ben net terug uit Italie maar wil eigenlijk nog een keer proberen dit jaar een paar dagen te gaan skiën. bv woensdag weg en maandag met Pasen terug. Ik heb geen ervaring met dit soort forums maar krijg binnen mijn eigen vrienden kring de handen niet op elkaar om nog een paar dagen te gaan skiën, vandaar dat ik dit eens probeer. Ik ben zelf een gevorderde skiër, echter niet iemand die om 8 uur op de piste staat. Lekker door skiën maar ook even lekker relaxen/gezellig is mijn motto. Apres ski kan, maar hoeft niet perse
Waar ik aan denk is bv Tignes, Solden of Zwitserland als het maar hoog is, verder maakt het mij niet echt uit
Wie wil er ook nog een paar dagen skien?

Hoi M49, ik wil ook nog een paar dagen skiën. Zit jij vast aan 12 april tot en met 17 april of zou je ook volgend weekend kunnen? 6 april t/m 10 april? Dan kun je dus 3 dagen skiën.
Voor mij maakt het ook niet zoveel uit waar. Ik ben een middelmatige skiester en ben een jaar jonger dan jij.
Verder kan ik me wel vinden in lekker door skiën maar ook even lekker relaxen/gezellig.
Ik hoor graag wat van je.
Groeten Rianne

Rianne