Vervoer Kirchberg naar Innsbruck 24-03

Hoi allemaal!

Ik hoop dat ik dit onderwerp in het goede subforum geplaatst heb.

Ik ga aankomende zondag 19-03 richting Kirchberg, daar verblijf ik tot 24-03. Echter vlieg ik voor de eerste keer vanaf Innsbruck. Zondag richting Kirchberg met de ÖBB (trein) is geen enkel probleem, alleen nu komt het; mijn vlucht op 24 maart gaat om 10.00, afgelopen dagen heb ik de lokale taxibedrijven al gebeld of het mogelijk was om aan te sluiten bij een taxi transfer. Helaas bleek dat alles richting Innsbruck al vol zat en dat dus een privé taxi genoodzaakt was. Normaliter niet zo’n probleem, maar richting de €180,- is het toch best een bittere pil…

Is er wellicht iemand hier die ook vanuit Kirchberg dezelfde vlucht vanaf Innsbruck terug heeft op 24-03 om 10.00 richting Eindhoven en mogelijk een taxi wilt delen? Ook heb ik al naar een huurauto zitten kijken, deze moet dan echter in St. Johan opgehaald worden, al zijn die kosten een stuk lager dan alsnog alleen met de taxi.

Mocht iemand iets hebben, dan verneem ik dit graag.

Bedankt!

Liften?

kijk anders even op Blablacar.nl of de facebookpagina/groep ‘Rit naar de sneeuw’.

En de trein? Volgens mij moet dat vrij makkelijk gaan vanaf Kirchberg.
Oh wacht dat kon niet vanwege de tijd zei je. Gaan die pas zo laat joh?

*bericht bewerkt door Tiny-M op 17 mrt 2017 13:18

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb uiteindelijk een auto weten te huren in Kitzbühel voor een acceptabele prijs! Mocht er nog iemand die kant op willen, laat het me even weten; dan kunnen we tegen een kleine vergoeding die huurauto ook gewoon delen!

@TinyM: Heen kan ik prima met de trein richting Kirchberg, helaas zit ik met ruimbagage waardoor het op de terugweg met op tijd op het vliegveld zijn lastig wordt. Zelfs al pak ik dan de eerste trein, dan hangt het er nog om.

Allemaal bedankt voor jullie reacties; echt top!

Plaats een reactie