Twee chicks zoeken andere sneeuwfans om vervoer te delen vertrek april

Beste allemaal,

Een vriendin en ik gaan begin april (liefst vertrek rond 8 april) graag nog skieën, het liefst via husk naar een hoger gebied zoals Risoul of Valtho. Er gaan dan echter (bijna) geen busreizen meer. Eventueel kunnen wij wel een auto regelen, maar delen liever stuurtijd en brandstofkosten. Mensen die in dezelfde situatie zitten en een team willen vormen?

groetjes

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Beste allemaal,

Een vriendin en ik gaan begin april (liefst vertrek rond 8 april) graag nog skieën, het liefst via husk naar een hoger gebied zoals Risoul of Valtho. Er gaan dan echter (bijna) geen busreizen meer. Eventueel kunnen wij wel een auto regelen, maar delen liever stuurtijd en brandstofkosten. Mensen die in dezelfde situatie zitten en een team willen vormen?

groetjes

Fezzimeran op 25 mrt 2017 20:46

Al eens gekeken naar Belgische organisaties? Tis dan tweede week paasvakantie.

Beste allemaal,

Een vriendin en ik gaan begin april (liefst vertrek rond 8 april) graag nog skieën, het liefst via husk naar een hoger gebied zoals Risoul of Valtho. Er gaan dan echter (bijna) geen busreizen meer. Eventueel kunnen wij wel een auto regelen, maar delen liever stuurtijd en brandstofkosten. Mensen die in dezelfde situatie zitten en een team willen vormen?

groetjes

Fezzimeran op 25 mrt 2017 20:46

Al eens gekeken naar Belgische organisaties? Tis dan tweede week paasvakantie.

DavidW op 26 mrt 2017 15:35

Bedankt voor de tip! Ik zal er naar kijken!

Ik zit te denken om aankomend weekend te gaan. Alleen zoek nog mensen…

Ik weet alleen dat het bestaat en niet zo gek duur is, maar wellicht zu je er eens een blik op kunnen werpen om te zien wat de mogelijkheden zijn: https://www.flixbus.nl/

Not all who wander are lost

Ik weet alleen dat het bestaat en niet zo gek duur is, maar wellicht zu je er eens een blik op kunnen werpen om te zien wat de mogelijkheden zijn: https://www.flixbus.nl/

Edwin. op 27 mrt 2017 14:15

He ja ik heb gekeken en flixbus gaat inderdaad wel naar Alpe d’Huez, dit is alleen wel met tig keer overstappen, dus verre van ideaal

Plaats een reactie