Tignes 2017! Mijn ideale wintersportgevoel.

Supergaaf filmpje van een supergaaf gebied.

Nog 26 nachten wachten om het seizoen af te mogen sluiten in dit mooie gebied!

Schitterend filmpje inderdaad…

Mr. Slow

Wow gaaf! Heel tof filmpje. Nog nooit in Frankrijk geweest voor de wintersport maar bij dit filmpje wil ik gelijk naar Tignes toe.

Lekker hoor! Zo mogen wel meer vakantie video’s gemaakt worden ;)

Wow zag het via de facebookpagina van Tignes voorbij komen, complimenten met zo’n filmpje! Heel gaaf filmpje van een heel mooi gebied.

Volgend jaar moet Tignes weer op mijn lijstje, hou ervan!

Prachtige video !

Heb je de Mavic gebruikt als Drone ?

May the ski force be with you !!

@cjahulskamp Ja klopt. Vlieg ook wel met grotere toestellen van DJI, maar deze is echt ideaal om mee te reizen. De beeldkwaliteit die je nu ziet is wel het maximaal haalbare.

Huidige Parrot Drone wil ik gaan vervangen door de Mavic. Beide modellen zijn makkelijk voor reizen. Voor mijn huidige vakantie filmpjes is de kwaliteit prima.

May the ski force be with you !!

De compressie van facebook in bovenstaande filmpje (en eventueel van de file) doet wel wat van de kwaliteit die uit de mavic komt af.

Click. Click. Peace

@rogier De kwaliteit van de Mavic is niet zo hoogstaand hoor. Je moet met de juiste instellingen het beste er van maken. Ik maak gebruik van ND filters. Dat scheelt al een hoop. Want om met gigantische hoge sluitertijden te gaan vliegen hou je helemaal geen kwaliteit meer over. Waar maak jij je drone opnamen mee uit de gebied review updates?

@rogier en inderdaad facebook kwaliteit is 720P

Ook met de mavic pro

Click. Click. Peace

Wauw ff meegenoten ??? heerlijk!

Heel gaaf!!!

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Tof filmpje en heerlijk om Tignes zo weer te zien.

Plaats een reactie