Net iets andere drone beelden

Mooi als 2 van je favoriete hobbies worden gecombineerd tot 1:

Top op die skiers zo in beeld gebracht te zien worden :D

nice aerial shots! en uiteraard mooie sprongen.

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

nice aerial shots! en uiteraard mooie sprongen.

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Dat is impressionant gefilmd!

knap stukje sturen van die drone

May the ski force be with you !!

FANtastisch gedaan, ook maar een drone kopen.

Mooi hoor.

Bij sommige fragmenten (o.a. rond 1:00) heb ik het idee dat de drone wel heel dicht bij de skiërs vliegt. Botsing lijkt me niet zo fijn.

@michelr dan staat op dit moment voor mij de DJI Mavic Pro wel op nummer 1. Wat een handzaam apparaat, die je erg makkelijk overal naartoe meeneemt.

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Klein maar heel prettig skigebiedje ook :D

helemaal niets met drones heeft

@michelr dan staat op dit moment voor mij de DJI Mavic Pro wel op nummer 1. Wat een handzaam apparaat, die je erg makkelijk overal naartoe meeneemt.

Chonn op 5 apr 2017 14:38

Vind ik ook geweldig, maar twijfel nog.

@Tjeerd69 Dit is de wereldkampion racedrone vliegen, dat mannetje weet wel waar ie mee bezig is gelukkig :)
@Chonn @michielr we schieten met WS ook vrijwel alles met een Mavic, ontzettend handig om achter in je rugzak mee te kunnen nemen. Hou er wel rekening mee dat de regels in Oostenrijk vrij strikt zijn of je moet een vergunning hebben :)

Gisteren zelf nog even rond gevlogen dichtbij het gebied van Galtur (nee, niet met de Mavic ;) )

@Tjeerd69 Dit is de wereldkampion racedrone vliegen, dat mannetje weet wel waar ie mee bezig is gelukkig :)

@Chonn @michielr we schieten met WS ook vrijwel alles met een Mavic, ontzettend handig om achter in je rugzak mee te kunnen nemen. Hou er wel rekening mee dat de regels in Oostenrijk vrij strikt zijn of je moet een vergunning hebben :)

Gisteren zelf nog even rond gevlogen dichtbij het gebied van Galtur (nee, niet met de Mavic ;) )

Rene op 6 apr 2017 07:45

Is onder aan de Zeinislift.
De Mavic wordt mijn vervanger van de Parrot. De Parrot is de halve wereld mee geweest. Lekker plat en makkelijk op je je rugzak te bevestigen.

May the ski force be with you !!

@Tjeerd69 Dit is de wereldkampion racedrone vliegen, dat mannetje weet wel waar ie mee bezig is gelukkig :)

@Chonn @michielr we schieten met WS ook vrijwel alles met een Mavic, ontzettend handig om achter in je rugzak mee te kunnen nemen. Hou er wel rekening mee dat de regels in Oostenrijk vrij strikt zijn of je moet een vergunning hebben :)

Gisteren zelf nog even rond gevlogen dichtbij het gebied van Galtur (nee, niet met de Mavic ;) )

Rene op 6 apr 2017 07:45

Ik wilde voor de Karma gaan ivm met de loskoppelende gimbal die je als handheld kan gebruiken, maar inmiddels heb ik de GoPro Karma Grip gekocht dus is het nut voor een Karma weg.

De DJI is inderdaad FANtastisch, zal de vrouw eens lief aankijken.

Hoe gemakkelijk is het om ermee te leren vliegen?
Wil zo’n dingetje best hebben als gadget (niet de €1.000,- variant/ merk, maar een ding van €300-€500), maar om er dan eerst 100uur erin te moeten stoppen om er een beetje fatsoenlijk mee te kunnen opstijgen, vliegen en landen gaat me te ver.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Mooie beelden!

Bergen + Sneeuw = ❤

Plaats een reactie