Held op vier poten

Pisteur Andrew Hennigh kocht een 8 weken oude Golden retriever in 2011 want hij wilde zijn eigen reddingshond die hij ook gewoon me naar huis kon nemen. Sinds die dag zijn de twee onafscheidelijk. En de schattige pup is een grote sterke reddingshond geworden. Hij is nu een onderdeel van Mt Rose’s search en rescue team. Mooie beelden van deze vierpotige held!

Click. Click. Peace

Mooi leven heeft die hond.
Kan je niet zeggen van die te grote honden in te kleine appartementjes in Nederland.
Of die altijd binnen moeten zitten omdat de baasjes werken.Zielig gewoon.

Inderdaad een prachtig leven voor die hond! ?

Winter is coming

Mooi leven heeft dat beest, hij geniet zo te zien niet zoveel van de sneeuw als dat Scratch dat deed @Rogier . Hebben jullie trouwens ooit nog iets vernomen van Scratch nadat hij deze winter weg was gelopen?

*bericht bewerkt door Matthias123 op 19 apr 2017 14:53

Born to Ride

@Matthias123 Helemaal niets. Hij is echt weggegaan om te sterven. Zoals veel grote honden hier in de buurt doen. We zijn nog niet klaar voor een nieuwe hond, we hebben momenteel een loge-hond en we vergelijken deze te veel met Scratch en hij komt er telkens minder uit. Dat zou niet eerlijk zijn voor een nieuwe pup…

Click. Click. Peace

@Rogier het zou natuurlijk altijd kunnen dat hij bij toeval nog ergens gevonden was, al zijn ze in zulke gevallen vaak een meester in het vinden van een goed verborgen plekje. Als je hem nog zoveel vergelijkt is het inderdaad nog geen tijd voor een nieuwe hond/pup. Er komt vanzelf een tijd dat alleen de mooie momenten nog in het geheugen staan, maar dat er geen vergelijking meer gaat zijn. Misschien een optie om hem genetisch te manipuleren zodat jullie nieuwe hond opgroeit met ingebouwde toerskies en een poedersnorkel ;)

Born to Ride

;-)

Click. Click. Peace

De lokale plantsoen dienst en de lokale wegwerkers weten ervan. En de meeste ken ik vrij goed dus als die iets vinden dan zal ik het vast horen. Maar in de natuur hier blijft hier snel nog maar weinig van een dood dier over. En dat is eigenlijk ook wel mooi. Terug naar de natuur…

Click. Click. Peace

Plaats een reactie