Apres ski laatste week

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ischgl

Goedeavond,

Ik vertrek dit weekend samen met een vriend voor 5 dagen naar Ischgl en wij vroegen ons af of zo aan het eind van het seizoen er nog een beetje apres ski gaande is in Ischgl. Het zal niet vergelijkbaar zijn met Dutchweek lijkt mij zo, maar beetje apres ski zou nog wel leuk zijn :-) Hoe zijn de ervaringen van mensen die vaker de (een-na) laatste week naar Ischgl zijn geweest?

Beetje après-ski ??
Wacht maar af ?
Volgend jaar ga je er weer heen.

In Ischgl ist immer was los!

Is echt nog genoeg te beleven :). Enjoy!

Ik was er vorig jaar van 22-29 april!
Dit wknd zal nog wel te doen zijn maar vond t op de ma-di-wo nogal matig (weinig mensen) die komen pas weer donderdag voor het eindconcert!
Normaal ga ik in maart dus merkte wel verschil!
Daarintegen pistes waren heerlijk

Thanks voor de info. Wordt leuk genoeg zo te horen! We gaan het zien.

Ja, komt goed joh, op de piste Paznauer Taya, of beneden Kuhstall, Schatzi, Trofana of Champagnerhutte, altijd iets te doen.

Kitzloch is ook leuk, rustiger en traditioneler. Zal nu wel écht rustig zijn, maar daar rustig een biertje drinken kan altijd :). Enjoy!

En … hoe was het in Ischgl @JWWietsma

@Hooykaas, was heerlijk. Drie dagen zon gehad en 1 dag sneeuw, perfecte piste condities. Apres ski was 's avonds niet op heel veel plekken meer, maar Kuhstall was nog best leuk :)

Bij Trofana hadden we 's middags wat gegeten en gedronken; volgende keer kijk ik eerst op de kaart, 7 euro voor een cola!

Maar erg leuke routes die je in Ischgl kan doen. Wil er nog weleens heen als het wat drukker is.

Bedankt voor je reactie.
Goed te horen! Ik zei het toch dat het de moeite waard zou zijn daar eens naar toe te gaan.leuk dat het bevallen is en relatief dichtbij he ?

PS
Nog even een vraagje.
Ben je met de auto of met het vliegtuig gegaan voor die paar dagen?

Toch een paar dagen te vroeg vertrokken @JWWietsma, anders had je de grootste apres ski van je leven meegemaakt…

I can stick uphill ice, on my saucer...

PS
Nog even een vraagje.
Ben je met de auto of met het vliegtuig gegaan voor die paar dagen?

Hooykaas op 3 mei 2017 09:19

@Hooykaas ben met de auto erheen gegaan. Dat vind ik gezien al mijn eigen spullen toch praktischer dan met het vliegtuig, die is al snel niet meer goedkoper als je je snowboard, boots e.d. mee wil nemen in het vliegtuig.

Toch een paar dagen te vroeg vertrokken @JWWietsma, anders had je de grootste apres ski van je leven meegemaakt…

LB op 3 mei 2017 09:47

@LB haha ja, eind concert schijnt inderdaad ook tof te zijn heb ik gehoord. Al was het met Anastasia ook flink druk ;-)

Het is niet alleen het eindconcert, maar vooral het feest in het dorp daarna.

I can stick uphill ice, on my saucer...

En of dat het zwaar kan zijn. Hieronder filmpje van afdaling richting dorp na een nam Paznauner Taja.

https://youtu.be/Xms_bzNdjXo

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

bedankt voor het plaatsen van het filmpje: ik weet nu dat ik er nooit naar toe zal gaan: wat een Idiotenwiese

Hier nog filmpje van onze vier dagen:

Plaats een reactie