Zoetermeer, wie gaat er mee?

Daarom 8 uur op de baan zijn op zondag 👍

Nog even en de vakanties zijn weer voorbij. Dan wordt het weer wat rustiger.

Wil niet klagen, daar gaat t niet om. Gewoon een tip aan de rest hier…die dat wellicht allang wisten en nu lachen 😃

Gaston op 11 feb 2018 19:37

Dat had ik je ook wel kunnen vertellen inderdaad. Waarom denk je dat we meestal om 8 uur 's morgens gaan? Nog oké sneeuw en nog niet zo druk. Vanaf 10 uur is dat wel anders deze tijd van het jaar. Vanaf maart keert de rust weer…

*bericht bewerkt door GiGi op 11 feb 2018 19:41

Ik had het hem nog verteld 😉 haha.

Overigens is het door de weeks ‘s avonds best te doen. Wel wat buckeltjes natuurlijk, maar niet overdreven druk. En anders moet je toch vroeg opstaan @Gaston.

*bericht bewerkt door Shane op 11 feb 2018 23:00

I can stick uphill ice, on my saucer...

Het verschilt heel erg van week tot week. Nog 3 weken en dan zijn de voorjaarsvakanties afgelopen en zal het rustiger worden in Zoetermeer.

Übung macht den meister!!!

Hahaha heerlijk die reacties. Zeg dat vroeg opstaan maar tegen mn vriendin.

Overigens, die huurskies daar. Drama. Bot, ongewaxt. Massaproductie…

Tijd voor een uitpakparty?!

Ik moet altijd wel glimlachen als ik de titel weer zie verschijnen in de topic lijst. Zoetermeer zomer… 2017… Het sentiment is natuurlijk dat we geen echte winters meer hebben maar zo stug verlangen naar de zomer van 2017… Lol 😂

Aequilater Nubila

Ik moet altijd wel glimlachen als ik de titel weer zie verschijnen in de topic lijst. Zoetermeer zomer… 2017… Het sentiment is natuurlijk dat we geen echte winters meer hebben maar zo stug verlangen naar de zomer van 2017… Lol 😂

winterwonderland op 12 feb 2018 00:00

Haha… na het eind van dit seizoen zal ik een vergelijkbaar topic openen voor zomer 2018. Kan natuurlijk ook nu al…

Maak er dan van: Wie gaat er mee naar Zoetermeer
Ben je klaar tot het topic vol is😁

Maak er dan van: Wie gaat er mee naar Zoetermeer
Ben je klaar tot het topic vol is😁

niekniek op 12 feb 2018 06:59

Nog beter idee:
@Rogier, kan je de titel van dit topic veranderen in “Zoetermeer, wie gaat er mee?”

Zijn we voorlopig weer klaar. ;)

Done

Click. Click. Peace

Maak er dan van: Wie gaat er mee naar Zoetermeer

Ben je klaar tot het topic vol is😁

niekniek op 12 feb 2018 06:59

Nog beter idee:

@Rogier, kan je de titel van dit topic veranderen in “Zoetermeer, wie gaat er mee?”

Zijn we voorlopig weer klaar. ;)

GiGi op 12 feb 2018 07:35

Inderdaad veel beter dan: “Wie gaat er mee naar Zoetermeer?” 🙄

*bericht bewerkt door ieniemienie op 12 feb 2018 10:41

Mij zie je er niet meer terug totdat ik óf eigen skies heb, óf hun onderhoud beter wordt. De vaste gasten hier hebben eigen skies/board en zullen dat wellicht niet weten maar deze skies waren echt bagger. Mijn lepels thuis zijn scherper, het belag was gortdroog.

Iemand ervaring met die Volkl RTM 7.4 ?
Ze hadden me 1.63m gegeven.

*bericht bewerkt door Gaston op 12 feb 2018 12:58

Tijd voor een uitpakparty?!

Die Völkls zijn niet eens zo erg, mits geslepen. Maar onderhoud is daar bagger ja. Wij gaan altijd op eigen materiaal, of ik test wat van Duijvestein (maar daar heb ik inmiddels ook alles wel gehad, en ze zijn op zondag pas om 10 uur open, dan ben ik vaak al klaar).

Heb je niet even de Progressors geprobeerd, @gaston?

*bericht bewerkt door DrPhil op 12 feb 2018 13:11

Mn vriendin wel, heb je al PB gestuurd.

Dat is een hele andere ski ja, massa’s grip en wil graag carven en snelheid maken. Zeer stabiel en geeft veel vertrouwen. Aldus mn vriendin.

Maar weer ontopic😃

Tijd voor een uitpakparty?!

Ik weet niet hoe vaak die huurlatten in Snowworld voor een beurtje gaan, maar ik heb ze ook een aantal keer ondergehad en vond het eigenlijk helemaal niet zulke verkeerde latjes. Moet ik wel eerlijk bekennen dat ik met mijn eigen ski’s wel gewend ben aan niet geslepen materiaal haha.
@Gigi, ik vind het ook echt jammer dat ze zondag pas om 10 uur opengaan. Ben nu ook het e.e.a. aan het proberen, maar moet dan toch ergens door de week op de dag een plekje vinden… Ook geen koopavondje. Ach ze zullen het daar best makkelijk verdienen ;).

I can stick uphill ice, on my saucer...

Baan was ook erg ijzig bovenin gisteren. Als ze dan niet heel goed onderhouden zijn zul je dat denk ik wel merken. Benieuwd hoe het vanavond is, ik denk nog niet veel beter, hopelijk na de vakanties wel weer.

Ik vind het toch vreemd dat ze dit zo slecht onder controle hebben. Afgelopen jaar was het ook slecht rond deze periode, maar het ijs bovenin was van de week 's avonds zelfs op de slechtste delen wat gelig van kleur. Lijkt dus toch vuil en behoorlijk gesmolten te zijn geweest. Helemaal slecht dat dit zelfs in de vroege ochtend alweer direct merkbaar is.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik vind het toch vreemd dat ze dit zo slecht onder controle hebben. Afgelopen jaar was het ook slecht rond deze periode, maar het ijs bovenin was van de week 's avonds zelfs op de slechtste delen wat gelig van kleur. Lijkt dus toch vuil en behoorlijk gesmolten te zijn geweest. Helemaal slecht dat dit zelfs in de vroege ochtend alweer direct merkbaar is.

Shane op 12 feb 2018 13:58

Het probleem is ook dat als je eenmaal een laag ijs hebt dat je daar moeilijk vanaf komt. Echt glad ijs heeft namelijk geen hechting, zeker niet met de wat vervuilde indoor kunstsneeuw. Wat dat betreft heeft landgraaf het al een stuk makkelijker door de ondergrond gewoon op de grond ipv platen. In landgraaf kunnen ze een ijsplaat eenvoudig weghalen zonder constructie te beschadigen.

Born to Ride

Op zaterdag 10 maart zijn er waarschijnlijk heel wat mensen in Zoetermeer, dus wie langs wil komen…

Zoals het er nu uitziet is er in ieder geval
1 Landes leraar
1 Anwärter
1 rare snowboarder
1 ondergetekende

En natuurlijk alle andere mensen die we verder niet kennen.

Misschien 1 Shane 😁

I can stick uphill ice, on my saucer...

Gisteren waren er ook gewoon allemaal mensen waarvan ik de meeste niet kende. Je verwacht het niet…

Gisteren waren er ook gewoon allemaal mensen waarvan ik de meeste niet kende. Je verwacht het niet…

Tiny-M op 27 feb 2018 19:00

Hahahhah😂

Maar ben jij überhaupt wel verder gekomen dan de kassa?😜

LA NORMA😍☃️

@GiGi
Maak je het niet te druk? Ik kom er voor mijn rust!

@GiGi
Maak je het niet te druk? Ik kom er voor mijn rust!

IkBakErNiksVan op 27 feb 2018 19:27

Ah jij bent er dus ook! Leuk. Tot dan (of eerder).

Ik heb waarschijnlijk weinig keuze.
1 bowlingbal kan je aan het lijstje toevoegen, dus pas maar op.

Uiteindelijk wel, nu nooit meer langs de kassa 😁

Ik kijk nog wel even of ik ga dan. Winterberg is evt ook nog een optie, maar liever een week later daarheen.

En ik moet eigenlijk weet heel nodig (laten) waxen. Weer even iemand heel lief aankijken.

Ik heb waarschijnlijk weinig keuze.
1 bowlingbal kan je aan het lijstje toevoegen, dus pas maar op.

IkBakErNiksVan op 27 feb 2018 19:37

Gisteren nog net aan 1 ontsnapt, scheelde niks. Gelukkig is de vakantie straks over.

Zit ik “helaas” op Stubaier. Heb wel de Hema kortingskaart gekocht, dus komende periode zal ik wel weer keer naar Zoetermeer gaan. Hebben ze nog wat slalom ski’s om te testen ?

Jullie gaan zeker in de ochtend @GiGi?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Plaats een reactie