Zoetermeer, wie gaat er mee?

Is dat ooit niet zo?

Ja, dat is waar @Tiny-m. Dat ga ik niet redden. Ben er einde van de middag of ‘s avonds…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Eind van de middag of 's avonds zal het niet zijn denk ik. Of we er al om 8 uur 's morgens zijn en tot hoe laat, dat weet ik nog niet.

Zijn er nog die vrijdag 9maart 's avonds naar Zoetermeer gaan?? Ik ben er iig. met wat collega’s.

Übung macht den meister!!!

Van 9 t/m 27 juli is Baan 3 in onderhoud.

Vanaf 12 augustus zal ik er een maand lang wel weer vrij vaak te vinden zijn denk ik.

Kan ik net weer gaan skien, gaan ze die baan weer verpesten…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Zondagochtend 1 juli ben ik ook weer in Zoetermeer; waarschijnlijk nog wel meer ‘usual suspects’. Nog anderen? @Shane?

1 juli ben ik nog bij de laatste happenings rondom de Ocean Race 😉. Maar ik wil denk aankomende week voor het eerst weer een keertje gaan. Eind van de middag ergens of ‘s avonds…

I can stick uphill ice, on my saucer...

De stoeltjeslift in Landgraaf ligt er voor minimaal 2 weken uit
Ze waren hem vandaag de stoetjes er aan het af halen voor onderhoud

Zitskiën ging vandaag voor geen meter, meer op mijn plaat gelegen en achterste voren gestaan dan normaal
Hopelijk gaat het in augustus weer beter

null

Info over onderhoud van liften en pistes. Links = zoetermeer
https://www.snowworld.com/nl/Skibaan/Skibaan/Pistes-en-funpa…

Morgen (24 juni) ben ik in Zoetermeer vanaf 9.00 uur. @Elisabeth101 is er dan ook.

Zondagochtend 1 juli, vanaf hoe laat ?

Volgende week maar weer eens.

Zondagochtend 1 juli, vanaf hoe laat ?

Pirmin op 23 jun 2018 20:27

Ook vanaf 9 uur

👍🏻

Ik ben er ook in de ochtend, zoon krijgt een proefles zitskien. Ik kijk nog even of ik zelf dan meeski. In dat laatste geval is de kans aanwezig dat ik nog heel even baan 3 op duik⛷

Ik wil zaterdag gaan, maar piste 3 is nog in onderhoud en als die helemaal dicht is, is het niet echt de moeite waard…weet iemand of ie helemaal dicht is?

Ik heb een halve dag dus Landgraaf is net te ver, maar misschien moet ik bottrop of Neuss eens proberen, daar zal in de zomer vast ook niets te doen zijn…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Voor zover ik weet is piste 3 helemaal dicht. Zondag wordt landgraaf voor (o.a.) mij.
Zoetermeer ga ik weer heen als ze klaar zijn.

Ja dat leek me ook maar ik zie vandaag vrolijk mensen naar beneden skien :). Ik hou de webcam ff in de gaten en bel ze anders vrijdag wel even. Anders wordt het Bottrop, landgraaf is wel erg ver rijden (maar op zich ook leuk).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Piste 3 is waarschijnlijk wel open, maar zeer slechte/ijzige sneeuw. Echt leuk skiën is het dan niet vind ik. Maar je kan voor de zekerheid even bellen.

Piste 3 is gewoon open. De sneeuwlaag is vrij dun dus goed slijpen is wel wenselijk.

Übung macht den meister!!!

Tnx! We hebben echter besloten Bottrop eens te proberen, we konden hele goedkope kaartjes vinden en het is voor ons maar heel iets verder dan Zoetermeer.

En dan kunnen we altijd in augustus nog een keer naar Zoetermeer, als de sneeuw weer iets beter/dikker is.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ligt piste 3 er nu anders bij dan een maand geleden? Ik was er in het laaste weekend dat de buckelpiste er was op piste 1.

Piste 3 lag er toen voor mij perfect bij. Bijna niemand op de piste, helemaal vlak. Eigenlijk gewoon veel te saai.

Momenteel wordt de sneeuw op Piste 3 vervangen. Er is een hele laag afgeschraapt en er wordt weer nieuwe opgespoten. De komende week zal het nog wel behelpen zijn, vanaf begin augustus waarschijnlijk weer oké.

Ik ben van plan om 2 augustus een dagje naar Neuss te gaan. Gaan er toevallig nog meer die dag?

Aftellen maar!

Neen, ik ga liever naar een waterplas. En op uw neuss te gaan?l Toevallige dagen die gaan/wandelen?
Opgelet voor de warmte aub…

Iemand nog zin om figurant te spelen 4 augustus?
https://www.snowworld.com/nl/Meld-je-aan-als-figurant…

Iemand nog zin om figurant te spelen 4 augustus?
https://www.snowworld.com/nl/Meld-je-aan-als-figurant…

Tiny-M op 23 jul 2018 20:03

Jazekers! Ik ben aanwezig met mijn kids. Wie van hier nog meer?

mama on a mission in the snow

Zit dan op camping in Zeeland (windsurfen Brouwersdam met mijn dochter), jammer.

Helaas niet. Had het ook wel leuk gevonden om met het gezin te komen, maar genieten dan nog van
LA NORMA😍😎☃️
(Waar anders natuurlijk😋) en de rest van de Franse Alpen in de omgeving eromheen🤗

LA NORMA😍☃️

Plaats een reactie