Zoetermeer, wie gaat er mee?

Enig idee wanneer de baan in zoetermeer weer een beetje fatsoenlijk is?

elisabeth101 op 17 jul 2017 19:05

Als het net zo gaat als afgelopen seizoen dan duurt het tot na de krokus.

Übung macht den meister!!!

Dat viel wel mee toch? Ik heb er in november al heerlijk geskied afgelopen jaar.

Op drukke dagen was de baan snel naar de klote hoor. Zeker als je dan 's avonds nog ff mag trainen. Zeker vanaf kerst tot de krokus. Jaren geleden dat het ook zo druk is geweest.
Je merkt ook op bijv. een zondagochtend dat de baan vrij snel minder werd terwijl de baan voor de verlenging heel de ochtend prima bleef. En je 's avonds zelden ijzige plekken op de baan kon ontdekken.

Übung macht den meister!!!

Nog mensen zin om komend weekend te gaan? Zoetermeer dan wel Landgraaf?

Ik weet nog steeds niet of ik kan. Dat weet ik mogelijk zaterdag pas (of ik zondag kan).

Ja ik misschien wel! Zoetermeer dan

^^laat dan ff weten hoe de baan erbij ligt :)

Misschien dat ik zondag eind van de ochtend even naar Zoetermeer ga. Moet er dan in de buurt zijn.

^^laat dan ff weten hoe de baan erbij ligt :)

elisabeth101 op 27 jul 2017 17:55

Dinsdag was het bovenin beetje ijzig, 2/3 daaronder was top!

Misschien dat ik morgen ochtend even ga dan…

Is die nieuwe sneeuwlaag al klaar ?

*bericht bewerkt door moderator op 27 jul 2017 18:21

ik wil binnenkort ook nog wel een keer naar Neuss…dus mocht iemand zin hebben om mee te gaan dan laat maar weten!

Ben wel benieuwd hoe Zoetermeer erbij ligt. Ik ben in augustus nog vrij en ga pas in september op vakantie, dus wil misschien nog wel een keertje skiën. Neuss lijkt me voor een keertje wel leuk, maar is wel weer verder rijden (volgens mij nog iets langer dan Landgraaf)…Is het daar leuker dan Landgraaf/Zoetermeer? Of is het juist het idee om dat uit te zoeken?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Neuss is een halfuurtje dichterbij vanaf de Veluwe. Ik ben er wel vaker geweest. Prima baan wel. Sneeuw is altijd goed geweest. De baan iets net zo lang als zoetermeer, ietsje breder wel denk ik. En stoeltjeslift is ook een pluspunt :D

@Roy83, dinsdag was het bovenin een beetje ijzig, na ongeveer 1/3 van de baan was het daarna top! Heerlijk rustig!

Naar het schijnt wordt het elke week beter, alsin minder ijs (volgens de mensen waarmee ik trainde).

Ik ben vrijwel zeker in Zoetermeer zondag. Verwacht er rond 11u te zijn. Tegen half twaalf op de baan.
@Elisabeth101 Neuss lijkt me ook een keer leuk om te ervaren.

*bericht bewerkt door Bennie op 28 jul 2017 18:14

10 augustus ga ik op vakantie, wellicht voor die tijd nog een keer? En anders komt t wel een keertje!

Ik wil morgen of zondag even gaan!

Het lijkt erop dat ik morgen (zondag) wel gewoon kan. Ik zal er ook rond 11 uur zijn.

Nu nog de vraag: neem ik mij SL of mijn GS-ski’s mee? Allebei vind ik wat overdreven. Keuzes, keuzes…

*bericht bewerkt door GiGi op 29 jul 2017 13:48

Van elk één dan maar Gijs? Draagt lekker makkelijk en geeft een nieuwe dimensie aan je techniektrainingen :p

Dat krijg je er nou van Gijs, keuzestress!! Ik stel voor gewoon op 1 ski!

Zijn er zaterdag toevallig nog mensen die gaan?

…foutje

Ik ben er zondag ochtend en probeer om om 9 uur op de baan te staan.

Übung macht den meister!!!

Ik ben zaterdagochtend om 9:00 uur in Landgraaf
Nog meer mensen daar?

Na vandaag voel ik minder behoefte om weer naar Landgraaf te gaan. Alleen het snowpark is nog een beetje goed, de rest behoorlijk opgeskied.

*bericht bewerkt door Bennie op 03 aug 2017 22:49

Na vandaag voel ik minder behoefte om weer naar Landgraaf te gaan. Alleen het snowpark is nog een beetje goed, de rest behoorlijk opgeskied.

Bennie op 3 aug 2017 22:28

Dan heb jij het sneeuwkanon alvast aangezet neem ik aan?!☃️

LA NORMA😍☃️

Dat sneeuwkanon wilde ik maar wat graag aanzetten idd, maar ze hadden de hoofdafsluiter van het water dichtgezet ;)

Vorige week niet meer van gekomen, maar ga ook zondag de Zoetermeerse koelkast weer eens bekijken.

Was weer heerlijk rustig vanochtend en de sneeuw was prima.

null

Übung macht den meister!!!

Plaats een reactie